8/27/10

so many cars in the background




 Poszukiwania idealnej torby zakończone. Wczoraj doszła do mnie moja Birkin Look-alike. Pojawi się w następnym poście razem z moim najnowszym nabytkiem- żakietem Chanel (ok, Chanel look-alike ;p). A dziś zdjęcia z wypadu z panną Julką. 

Yesterday I received my perfect, the most beautiful bag ever. Birkin look-alike is mine now! OK, maybe it's not Birkin-Birkin (...) but it got its shape. So I'm a very happy person now. I will show it in the next post with my Chanel jacket (yeah, yeah Chanel look-alike of course).

wearing second-hand dress, skirt which i purchased in the USA, vintage cardigan, bag from my Grandma, Aldo shoes

78 comments:

  1. Sukienka super sprawdza się w roli bluzki, tym bardziej gdy połączyłaś ją z tą świetną spódniczką :) Podoba mi się jak wystaje u dołu. Buty ekstra ;)

    ReplyDelete
  2. te buty są świetne :) szukam takich dłuższy czas idealne na jesień , wogóle wszystko jest ładnie dobrane , super!

    ReplyDelete
  3. Świetna ta torebka po babci. I cudne buttyyy <3 Generalnie baardzo mi się podoba ;) Ten rudy sweterek fajnie dodaje koloru ;)

    ReplyDelete
  4. Wyglądasz ślicznie , tak "staromodnie" w pozytywnym tego słowa znaczeniu :)
    `mumin

    ReplyDelete
  5. Bardzo ladne polaczenie 'ciezkich' butow z dziewczeca gora! Swietnie!

    ReplyDelete
  6. Skąd zamawiałaś torbę?
    brdzo fajny set(:

    ReplyDelete
  7. super ! no i w porównaniu do poprzedniego posta, tak młodzieńczo :)

    ReplyDelete
  8. to jest PRZEŚLICZNE <3 z chęcią bym ci ukradła ten rudy sweterek i buty.

    a gdzie zamawiałaś tę Birkin lookalike?

    ReplyDelete
  9. Podziwiam Twoje wyczucie stylu, urodę i zdjęcia, naprawdę.

    ReplyDelete
  10. sweter i spódnica <33 i jeszcze torba! świeetna!

    ReplyDelete
  11. Świetny outfit! Chyba mamy coś ze sobą wspólnego, bo dziś stworzyłam coś w podobnym stylu na moim blogu (http://snoitaripsni.blogspot.com/) :) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  12. this outfit is so adorable & lovely. love it<3

    ReplyDelete
  13. Gorgeous outfit, I especially love that cardigan! Everything about it is perfect. :)

    ReplyDelete
  14. wyglądasz naprawdę świetnie!
    sweter jest przecudowny :D

    ReplyDelete
  15. WoW! Wyglądasz po prostu idealnie! Zaniemówiłam!

    ReplyDelete
  16. jak uroczo:)
    buty świetne

    ReplyDelete
  17. such a beautiful outfit. :) that red cardigan looks very nice...

    ReplyDelete
  18. love your outfit! and you look pretty <3
    xx

    http://eugeniaprincilla.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Jeju jak ja Ciebie uwielbiam! ;)
    Jesteś wyjątkowa, łączysz ubrania w znakomity sposób, zawsze wyglądasz świetnie ;)
    No już starczy tych zachwytów :P
    Monika

    ReplyDelete
  20. genialna całość, marzę o tych butach! < 3

    ReplyDelete
  21. Wyglądasz pięknie, sweter ma niesamowity kolor!

    ReplyDelete
  22. Twoje swetry są zawsze mistrzowskie.

    ReplyDelete
  23. bardzo ładny sweterek:)

    ReplyDelete
  24. Właśnie tak się zastanawiałam, jak tak zybko dopchałaś się do Birkin ;) Ale już kumam.
    Dziś wyglądasz świetnie!

    ReplyDelete
  25. cudownie! super spódnica! koszula i sweter także. poważnie wszystko mi się podoba!!:)

    ReplyDelete
  26. b. ładny outfit, świetne buty ;)

    ReplyDelete
  27. I adore the bag, this outfit is gorgoues :)


    INTOTHEFOLDFASHION.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  28. Jak ślicznie wyglądasz :D uwielbiam cie w rozpuszczonych włosach^^

    ReplyDelete
  29. w takiej wersji świetnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  30. I love this outfit, you're really pretty!

    ReplyDelete
  31. pięknie wyglądasz, świetny czerwony sweter, a malutka beżowa torebeczka urocza:)

    pozdrawiam
    http://mikalafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. cu-dow-nie! podoba mi się spódniczka i chętnie kupiłabym sobie podobną, tym bardziej że ostatnio przechodzę fazę na sukienki i spódniczki. czy ta koszula nie pojawiła się już w jakimś zestawie? mam wrażenie, że tak, bo już wówczas się w niej zakochałam. :)

    pozdrawiam.

    ReplyDelete
  33. wyglądasz prześlicznie! wszystkie elementy tego zestawu chętnie bym Ci zabrała;) pozdrawiam!

    ReplyDelete
  34. beautifulllllll :)

    Danielle

    http://deardanyell.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Mogłabym wysłać Ci zaproszenie na Facebooku? Akceptujesz od nieznajomych?
    Anonimowy od koturn z Vagabondu ;)

    ReplyDelete
  36. matko, wygladasz super ! cudo , a co bylo tutejsza inspiracja ?

    ReplyDelete
  37. Jak ty to robisz, że we wszystkim wyglądasz tak dobrze?

    Zazdroszczę wszystkich świetnych łupów z second-hand'ów, w warszawskich lumpach ceny są na ogół zabójczo wysokie.

    ReplyDelete
  38. można wiedzieć, ile dałaś za buty? są przeecudowne!

    ReplyDelete
  39. uroczy zestaw:) przydałby mi się taki sweterek.

    ReplyDelete
  40. Gorgeous outfit! I love the scarlet cardigan. The shoes are gorgeous as well. They seem grungy while the rest of the outfit looks very pretty and classic.

    artsysunday.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Kocham twój blog!!! Dodawaj częściej posty. kiedy nowy videoblog?

    ReplyDelete
  42. kocham twój blog!!! dodawaj częściej posty. kiedy nowy videoblog?

    ReplyDelete
  43. I love the look its so chic and amazingly well put together. The bag, boots, and skirt is perfection. I luv it!



    crystalstophat.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. That cardigan is gorgeous <3<3

    ReplyDelete
  45. I adore the bag!
    thefunnygame.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Oh how creative of you to layer the dress and skirt together! I love that the dress is peeking out from under the skirt...amazing. I'm likin' the cars and cobblestone too! xo

    www.fashion-feline.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. jak chodzisz do szkoly to kiedy i kto Ci robi zdjęcia??

    ReplyDelete
  48. You are so pretty and this is very cute!
    :))

    ReplyDelete
  49. Wiem że wiele osób pyta Cie z jakiego biura podróży byłaś w USA, ale nigdzie nie mogłam znaleźć odpowiedzi. Mam zamiar w następnym roku pojechać właśnie na miesiąc do USA, a widziałam że twoja wycieczka była udana, więc czy mogłabyś mi napisać (o ile z jakiegoś pojechałaś) z jakiego biura byłaś lub polecić jakieś????
    Z góry dzięki :)


    Śliczny sweter i spódnica.

    ReplyDelete
  50. Świetne buty sweter i torebka, lubię tę spódnicę ale nie podoba mi się jak sukienka wystaje spod spódnicy, fajniej byłoby gdybyś nie zakładała spódniczki byłoby jaśniej.

    Bosski jest ceglany sweter!

    ReplyDelete
  51. Czemu raz ubierasz się tak ładnie i dziewczęco a raz jak stara kobieta?

    ReplyDelete
  52. this is super cute! i love the cardigan. :)

    ReplyDelete
  53. bardzo lubię Twój blog:) jest niezwykle klimatyczny

    ReplyDelete
  54. wspaniała bluzka, spódnica, torebka. Ogólnie bardzo dobrze wyglądasz :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  55. nie dociera do mnie, że masz 15 wiosen. wyglądasz na starszą o kilka lat.
    podziwiam Twoje zdjęcia, urodę i poczucie smaku. bądź dalej sobą, rób wszystko dalej tak, jak do tej pory, a zajdziesz daleko. ;)
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  56. powiedz prosze gdzie kupilas buty i za ile ;)

    ReplyDelete
  57. Jesteś odważna, bardzo i podziwiam cię za to. Śliczne włosy wgl piękna jesteś. I co z tego że niska ja mam tyle samo wrostu ale na zdjęciah wyglądasz na wysoką. Ja mam pytanie o USA. Bo widzisz ja marzę i to największe marzenie moje by pojechać do ny. Jak ty się tam znalazłaś i wgl jak to było??? Spełniłaś swoje marzenie więc powinnaś wiedzieć ile twoje odp by dla mnie znaczyła.

    ReplyDelete
  58. Hi, I love your blog it's awesome!
    Now I'm following you hope you can visit my blog and follow too :)

    have a great day!

    love.
    Etinology

    ReplyDelete
  59. Śliczny sweterek, bardzo ładnie Ci w czerwonym :)

    ReplyDelete
  60. lookin very sweeeet, and a bit japanese,
    love the colours!

    http://thinkdish.weebly.com/

    ReplyDelete
  61. like her melanz of elegance and fragility

    ReplyDelete

If you can't see your comment or my answers click 'Load more' :) / Jeśli nie widzicie wszystkich komentarzy albo moich odpowiedzi, kliknijcie w 'Load more' :)