11/15/14

Black again
We took these two photos right after my uni classes and right before it got completely dark outside. Forget the beautiful autumn I was telling you about in the last post. The weather's utter shit. It's this kind of weather that's perfect and acceptable and even more than welcomed only if you don't have to go outside your house and actually do stuff. It's great for wandering all day in sweatpants, making questionably healthy instant puddings and rewatching some old episodes of Friends or Sex and the City. But sadly you have to live life and trying not to fall asleep on your ride home when it's 3 PM and there's no sign of a single ray of sunshine left becomes a real struggle. But it's Saturday, people, my hoodie is on, my sweatpants are with me, I'm back with Carrie and Charlotte and I don't mind it's dark outside. Have a great weekend ;)

Zrobiłyśmy te dwa zdjęcia tuż po zajęciach na uczelni i tuż przed zapadnięciem Krakowa w ciemnościach. Po pięknej jesieni nie ma już śladu, pogoda sprawia, że zapragnęłam zostania przejechaną przez traktor. I od razu robię sprostowanie, bo owszem, jestem entuzjastką pluchy i szarości, ale tylko w określonych warunkach. Bo taka pogoda jest doskonała i bardziej niż mile widziana, kiedy można sobie siedzieć cały dzień, nic nie robić, ewentualnie raczyć się wątpliwie zdrowymi budyniami błyskawicznymi i oglądać stare odcinki Przyjaciół albo Seksu w wielkim mieście. Ale kiedy trzeba wyjść z domu i cokolwiek ze swoim życiem zrobić... Zaczynają się trudności i trzeba się powstrzymać od zaśnięcia w drodze do domu, o godzinie trzeciej po południu, kiedy poziom ciemności wskazuje raczej na dwudziestą pierwszą. Dzisiaj jednak sobota, ja w bluzie dresowej wracam do Carrie i Charlotte, a Wam życzę miłego weekendu ;)


ph. Ola Kuliczkowska 

wearing: Nelly coat
Mohito bag
Springfield scarf
second-hand turtleneck jumper
Denimbox trousers

127 comments:

  1. Ola studiuje z tobą? Czy inny kierunek? Można wiedzieć jaki?
    Powodzenia na studiach:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na Jagiellońskim? ;) Zazdroszczę mieszkania w tak pięknym mieście. A Ty co studiujesz?

      Delete
  2. szukam takiego szalika! :)

    http://derniere-danse-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Świetny zestaw, mimo ze jednokolorowy jest wręcz idealny 👌

    Pozdrawiam,
    ohvictorria.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Pięknie Weronika! Też uwielbiam siedzieć w domku, gdy za oknem wiatr i chmury, ale z tą 15 to troszkę przesadziłaś ;) Życzę jak najwięcej chęci do życia, mimo nie zawsze sprzyjających warunków! <3

    mój blog- ultradefensless

    ReplyDelete
    Replies
    1. no dobra, 16, ale wtedy jest już serio mega ciemno o.O :D

      Delete
  5. I love your style so much, and i follow your blog from many years now. And one of the things i love the most is your hair, i have curly hair too but i don't know why these last month they are really horrible ! Have you got some tips to give me ? Thanks and Lot of love from Paris :*

    dslvfr.blogspot.fr

    ReplyDelete
  6. Tobie też miłego weekendu! ja go niestety spędzę namiętnie i z pasją wertując kolejne strony mojego podręcznika z historii ! :D :(
    btw. świetny szalik, też na taki poluję, jak zwykle na czas haha
    ~Ola
    http://petite-alexandrine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. love the scarf

    giveaway on my blog!

    http://www.hashtagliz.com

    ReplyDelete
  8. Wyglądasz przepięknie ! wszystko ze sobą świetnie współgra :)

    ReplyDelete
  9. Cudownie! Teraz ciemno robi się przerażająco szybko :)

    ReplyDelete
  10. bardzo fajny zestaw :)
    podoba mi się nooo ;)

    ReplyDelete
  11. o co chodzi z Twoimi filmami? Q&A zniknął z kanału, tak jak wcześniej wiele innych

    ReplyDelete
  12. Great outfit! Black and white looks are my favourite x

    www.totalmodisch.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  13. Wyhaczyłyście ten moment jasnego nieba :D Ja dziś gdy jechałam do galerii o 16, to stwierdziłam, że w sumie to można by już iść spać, bo jest tak ciemno.
    Śliczny masz szalik!
    Oczywiście powodzenia na studiach ;)

    ReplyDelete
  14. Mogę wiedzieć,co studiujesz ? :)
    http://blog017.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. jak juz byc przejechanym przez traktor to fajnie jakby to byl traktor Lamborghini xDDD
    mam podobnie jak Ty po zajeciach siłownia i w autobusie do domu zawsze zasypiam -.- a tu jeszcze wypadałoby się pouczyć..

    ReplyDelete
  16. Jak jesteś na prawie to kim mniej więcej chciałabyś być jak skończysz studia? ;)
    A co do zdjęć, naprawdę we wszystkim Ci pięknie! :*

    ReplyDelete
  17. Nie ogarniam tej stronki Nelly.com :( Myślisz, że Twój płaszczyk/kurtka jest już wyprzedana, czy to ja jestem niedorobiona :D

    ReplyDelete
  18. Znowu zachwycasz! Pięknie Ci w spiętych włosach i tych czarno-szaro-burych kolorkach!

    ReplyDelete
  19. wygladasz jak Crystal Reed! czyli pieknie! :)

    ReplyDelete
  20. na jakiej ulicy były robione zdjęcia? w tle jest piękny biały budynek! <3

    ReplyDelete
  21. a ja strasznie lubię te Twoje ,,zwyklaczki" :)

    ReplyDelete
  22. nie masz makijażu na twarzy czy tylko tak mi się wydaje ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. mam ;) ale w sumie maluję się mniej niż miałam w zwyczaju ;)

      Delete
  23. U nas na wsi ciemno się robi dopiero jak idziemy spać :) bo tak to cały czas pracujemy

    ReplyDelete
  24. Przepiekne zdjecia jak zwykle! Ohh, nie nawidze wracac ze szkoly, kiedy cale niebo jest juz czarne ://.
    ania-ania3.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Na początku roku szkolnego znalazłem niezawodny sposób ma tryskanie energią nawet podczas lekcji Historii :) Rano przed szkołą zjadam spore śniadanie (np. kanapki z serem, marchewka, kiwi, kakao) A jak wracam do domu nawet ok. 15-16 gdy powoli zapada ciemność nie czuję się ospały.

    http://mikolajpolishboy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Przepiękne włosy!
    Jak robisz kucyka, że jest tak uniesiony u góry? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. najpierw robię takiego z zebranymi mocno włosami, a potem je wyciągam delikatnie na czubku :)

      Delete
  27. Weronika zdecydowanie za mało zdj. Poza tym jeśli decydujesz się na tak małą ich ilość, to zadbaj o ich różnorodność ;). Taka moja maleńka uwaga. Szalik/komin rewelka.
    Pozdrawiam Magda

    ReplyDelete
  28. wracam o 16 z pracy i jest całkiem jasno, całkowicie ciemno jest o 17. Takie małe sprostowanie

    ReplyDelete
  29. looking so good!

    http://dropofinkk.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. hej!
    Możesz podać linka do kurtki?
    jakoś gubię się w tym sklepie

    ReplyDelete
  31. Zawsze, jak Cie widzę, to mi przypominasz moją przyjaciółkę :) I wydajesz się tak samo sympatyczna jak ona. szkoda, że nie studiujesz w Warszawie, to byśmy chodziły na ten sam wydział ;) Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  32. Świetna jesteś, naprawdę, tylko mam wrażenie jakbyś ciągle wrzucała to samo. Dziewczyno! ZASZALEJ :)

    ReplyDelete
  33. Wszystko po za płaszczem fajne. Wyglądasz w nim jakbyś miała na sobie worek. Twoje stylizacje zawsze mi się podobają i zawsze świetnie wyglądasz. Tym razem ci z płaszczem nie wyszło. Jest okropny.

    ReplyDelete
  34. "Seks w wielkim mieście" uwielbiam. Już dawno tego nie oglądałam. Aż stęskniłam się za Mr Bigiem. Jeszcze bardzo lubiłam odcinki ostatniego sezonu, gdy pojawił się Rosjanin :)

    ReplyDelete
  35. Kochana masz wiadomość na fb. Wiem, że rzadko tam wchodzisz :*

    ReplyDelete
  36. Ciemność za oknem chyba każdego denerwuję, kiedy trzeba wyjść z domu. Świetna stylizacja. wwhatcanisayy.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Uwielbiam mgłę, dzięki której rankami widzę wielkie NIC za oknem. Aż chce się żyć i truchtać na prokocimski przystanek :)

    ReplyDelete
  38. jak studia, lepiej?

    ReplyDelete
  39. Mnie także dopadła jesienna chandra i wracam do starych odcinków Seksu w wielkim mieście. Wszystko staje się melancholijnie przygnębiające. ;(
    Twój blog jest idealną odskocznią. Dwa zdjęcia, a jakże poprawiające humor. czary? nie sądzę. To twój urok i myślę minimalizm całości.

    ReplyDelete
  40. Jakie przedmioty rozszerzone zdawalas na maturze?

    ReplyDelete
  41. Uwielbiam czytać twojego bloga i dziękuje za inspirację do założenia własnego :3 http://blueberrywatermelonbanana.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  42. Skąd ja znam tą nieustająco chęć zakładania czarnych rzeczy... Btw. Ty w czerni prezentujesz się świetnie :)

    ReplyDelete
  43. Your style of writing always makes me smile:)

    ReplyDelete
  44. Do trybu oszczędnościowego można poniekąd się przyzwyczaić (ale tylko na chwilę ;) ), wykorzystując wcześniejsze zapadanie zmroku na rzeczy, o których zapominamy latem. Kiedy przyjemniej się czyta książki i pije gorące grzane wino lub herbatę jak nie właśnie w jesienno - zimowe wieczory przy zapalonych świeczkach? :) Świetny szalik!

    ReplyDelete
  45. Na 2 zdjęciu Weronika już zasypia !

    ReplyDelete
  46. fajnie

    http://iamemilia.blogspot.com/2014/11/tutorial-jak-uszyc-spodniczke-z-t-hirt.html#more

    ReplyDelete
  47. Jesteś najcudowniejszą blogerką na świecie! <3

    ReplyDelete
  48. Co tak mało fot? Jestem oburzona.

    ReplyDelete
  49. Zobaczyłam na instagramie, że wstawiłaś nowy post, więc od razu przełączyłam na Twój blog. Jak zawsze cudownie! :)
    www.cloudsareblack.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Stunning pictures and outfit inspo ! You look amazing! I love your jacket!

    ♥XO♥

    Jeanne

    http://fashionmusingsdiary.com

    ReplyDelete
  51. Very cosy outfit! I love winter! Although it doesn't get as cold here in England as it does in Poland I imagine :) I think previously living in a country that has 35 + degree summers for 6 years does that to you! xx

    www.didipie.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  52. jakoś niekorzystnie w tej kurtce..

    ReplyDelete
  53. Widzę, że pragnienia co do traktora mamy takie same. Miłego weekendu! :)

    ReplyDelete
  54. śliczna jesteś :)
    Uwielbiam Twojego bloga i twój kanał na YT :*
    zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  55. kurtka bardzo mi się podoba!

    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Co prawda to prawda... No, ale zawsze znajdą się jakieś plusy:):)

    ReplyDelete
  57. jakie blog polecasz,odwiedzasz ? :)

    ReplyDelete
  58. Ślicznie Ci w ciemnych kolorach !


    http://miinikaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. the weather is the same in brussels. first thing i do when i get home from uni is change into my hoodie and cosy sweatpants. you look lovely and stylish despite the cold though.
    take care,
    sabine
    www.alrightlove.com

    ReplyDelete
  60. lovely post and that scarf is so pretty.

    rae of love from berlin

    ReplyDelete
  61. Mogłabyś napisać jaki masz rozmiar tych spodni? xs?

    ReplyDelete
  62. czy moglabym zapytac o Twoją dietę?
    pozwalasz sobie na fastfoody, czekolady itp? bo figure masz swietną :)

    ReplyDelete
  63. To zdj na instagramie na tym ładnym balkoniku to okolice klasztoru Dominikanek na grodku? :ppp

    ReplyDelete
  64. Jak zawsze piękna :)
    http://weronika-werciia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. Hej Weronika,
    Twojego bloga śledzę od około dwóch lat i mimo, że jestem kilka lat starsza od siebie to w pewien sposób dojrzewałam wraz z Twoim blogiem w pewnych kwestiach :)
    Zauważyłam, że bardzo dużo osób ostatnio krytykuje Cię za skasowanie filmików na youtubie i zaprzestanie ich nagrywania. Moim zdaniem postąpiłaś słusznie. Mimo, że uwielbiałam oglądać Twoje filmy i z niecierpliwością czekałam na każdy kolejny to wydaje mi się, że jednak zawsze przynależałaś do blogosfery, a kanał na Youtubie był tylko dodatkiem, z które postanowiłaś częściowo zrezygnować. Najważniejsze, żebyś Ty sama czuła się dobrze z tym co robisz i tworzysz. Jeśli nagrywanie nie sprawiało Ci już takiej przyjemności to rzeczywiście nie było sensu w to brnąć bo pewnie z czasem widzowie też by to zauważyli. Rób dalej to co kochasz i czerp przyjemność z blogowania bo jesteś w tym świetna! :)

    Jeśli będziesz miała kiedyś ochotę zajrzyj na mojego bloga. Mam co prawda niezbyt dużo wpisów, ale dopiero się rozwijam i staram się wciąż polepszać :)
    http://kejskejt.blogspot.com/

    ReplyDelete
  66. Wyglądasz po prostu zjawiskowo... Denimbox odkryłam kilka dni temu, znalazłam ich dopiero na Fashionality.pl - gdzie ja się uchowałam, że ich nie znalazłam wcześniej?

    ReplyDelete
  67. Weronika wszystkie Twoje stylizacje są strzałem w dziesiątkę! Ta także ;)
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie.

    ReplyDelete
  68. ahahaha. it's hot as hell here in my country. though I wish I could wear a coat like yours.

    ReplyDelete
  69. You are me. That is exactly how I feel. I spent my saturday lounging and watching Sex and the City. Love the scarf! xx

    www.getup-goblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. sprawdź proszę maila. :)

    ReplyDelete
  71. Uwielbiam twojego bloga! Wszystkie twoje stylizacje są idealne po prostu!

    zapraszam do siebie :) http://nosassynoclassy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. joli post !

    Un concours est en ligne sur le blog!
    Viens gagner ta paire de lunettes :
    http://fashioneiric.blogspot.com.
    Coline ♥

    ReplyDelete
  73. Przepieknie wygladasz.

    ReplyDelete
  74. czarny pasuje brunetkom, fantastycznie

    zapraszam: http://youbeefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  75. Czarny pasuje praktycznie do wszystkiego! Z tym kolorem mamy wiele możliwości wykorzystując je w stylizacjach. Najbardziej jednak podoba mi się ten szal, który jest najbardziej widoczny w całym ubiorze i dodaje jasności całej stylizacji.

    Pozdrawiam, Piankaofstyle

    ReplyDelete
  76. Charlotta jednym z najlepszych miejsc w Krakowie pełnym wspaniałych miejsc :)

    ReplyDelete
  77. Ah piękności. Uwielbiam twoje włosy i ich kolor. No a blog ....to ideał.. ;')
    smilenecia.blogspot.com

    ReplyDelete
  78. Ciepło, wygodnie i elegancko! Ale przede wszystkim uroczo :))

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: burgundy i szarości - odcienie sezonu, zapraszam!

    ReplyDelete
  79. To właśnie twoje nowe mieszkanie z tym świetnym balkonem ?

    ReplyDelete
  80. Niestety, pogoda dobija, gdy trzeba wstać i robić coś ze swoim życiem...
    Pięknie wyglądasz!
    Pozdrawiam ciepło ;)

    ReplyDelete
  81. ja również bardzo lubię ciemne kolory :) pozdrawiam!

    ReplyDelete
  82. Siema Weronika,
    I can totally understand how you feel during this weather, here in Gdansk it's absolutely the same, grey, dark and depressing, while I have to edit and publish picture of my travel to Portugal two weeks ago, where it was warm, sunny and beautiful. Hopefully the real autumn or the real winter comes, not this "all and nothing" weather.

    Pozdrawiam :)
    Matthias z Niemiec

    ReplyDelete
  83. Twoje stylizacje są świetne !

    ReplyDelete
  84. Ja najbardziej nie lubię listopada.. Ni to zimno ni ciepło TO JAK JEST? Jeszcze do tego deszcz. Oczekuję z niecierpliwieniem na pierwszy śnieg, który (jak zapowiadają pogody) ma niedługo spaść ALE bądźmy szczerzy i poważni - przecież i tak zamiast ukazać się na Święta, to pokaże się dopiero jakoś na nowy rok, jak nie później.
    Należę do osób, które marzną w zimę a gotują się w lato. W sumie to idealna pora roku to wiosna lub jesień. Mogę zakładać spódniczki, długie spodnie, czasem krótkie - wszystko co zechcę!
    I jeszcze Ci powiem, że masz jednak cudne te włoski Twoje. Kiedyś mówiłaś, że DOSŁOWNIE nic z nimi nie robisz! Ja jak swoje rozczeszę, ułożę, niebiańsko zakręcę to i tak za 30 min wyglądam jak szop po deszczu.. Ahh tak, MÓJ UROK OSOBISTY POWALA. Pozdrawiam gorąco! :)

    ReplyDelete
  85. Najgorsza jest ta wieczna ciemność, jakby w ogóle dnia nie było. A najlepiej do tego założyć czarną kurtkę, czarne spodnie i czarne buty. :) Czekam na dłuższe posty, jak kiedyś, miło się czyta :)

    ReplyDelete
  86. fajna stylizacja! a płaszcz normalnie marzenie! *.*

    ReplyDelete
  87. Swietny blog!
    Bardzo milo sie czyta
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  88. Jak wypada rozmiarówka butów z Nelly? Sugerować się długością wkładki, czy bardziej jednak rozmiarem? :)
    PS. Uwilebiam Twoje zdjęcia :D pozdrawiam :)
    Ewelina

    ReplyDelete
  89. Świetne zdjęcia :) piękna stylizacja zapraszam do mnie - kliik

    ReplyDelete
  90. I'm a big lover of checkered scarfs this winter :)

    Emma at www.collagemepretty.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  91. Bardzo fajnie wyglądasz. Poza samą stylizacją podoba mi się jak ułożyłaś włosy :) Powiedz, jakie buty założyłaś do tego zestawienia ?

    ReplyDelete
  92. Cudne zdjęcia :) mam takie samo zdanie na temat obecnej pogody :/ :*

    www.annie97x.blogspot.com

    ReplyDelete
  93. Widze tutaj taka laske,
    Ktora ma zly humor wlasnie.
    Zgania wszystko na pogode,
    Wiec co ja jej zrobic moge?
    Filmy to jest fajna rzecz,
    Wywoluja z oczu ciecz,
    Cos zasmieje, zauroczy,
    Po prostu - wariuja oczy.
    Do tego by sie przydala,
    Jakis popcorn i czekolada.
    Wpadlabym no tym traktorem,
    Ale nie bede potworem :)

    Rymopt. Rymowana optymistka.

    ReplyDelete
  94. I am going to Krakow in winter,so can you please reccommend me some cute cafes and stores? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. go visit Karma, Dynia, tektura and charlotte :)))

      Delete
  95. hej Weronika
    jako, ze mam Cię za niemałą ikonę stylu, chcialam Cie prosic o pomoc. Jaki prezent dla chłopaka, na pierwsze wspólne swieta byłby najbardziej z klasą?
    sciskam Cie mocno

    ReplyDelete
    Replies
    1. oj rany, chłopaka nigdy nie miałam, nie wiem, co się im kupuje :D Powiedziałabym - coś bardzo personalnego, nawiązujące może do jakiegoś "inside" żartu? :D

      Delete
  96. Hej, mam do Ciebie ogromną (choć może wcale nie tak wielką) prośbę. Wiem, że chciałaś dla swojej studniówkowej sukienki czegoś więcej niż dla codziennego outfitu. Wiem, że chciałaś wyjątkowej sesji, w wyjątkowym otoczeniu i wyjątkowym klimacie. Rozumiem. Czy jednak nie mogłabyś pokazać nam choć jednego jej zdjęcia? Pomyśl o tych wszystkich dziewczynach (lub chociaż o jednej, którą jestem ja) błądzących jak dzieci we mgle w poszukiwaniu idealnej kiecki. Wiem, że nie zdobędziemy dokładnie takiej samej sukienki jak Twoja, ale uwierz, w tym momencie każda (!) inspiracja może być dla nas pomocna. Studniówki już za niecałe dwa miesiące (szkoda, że nie możesz usłyszeć nagłej paniki w moim głosie, kiedy zdaję sobie z tego sprawę), to już naprawdę niewiele, jeżeli chcemy coś wymyślać, poprawiać, szyć i pruć. Nie zostawiaj nas samych.
    Z poważaniem,
    Spanikowana Bezsukienna K.

    PS Przez jakieś, niezrozumiałe dla mnie, komplikacje, dodaję ten komentarz drugi raz, dlatego jeśli dostałaś dwa takie desperackie komentarze, to przepraszam :)

    ReplyDelete
  97. kiedy nagrasz coś nowego?:)

    ReplyDelete

If you can't see your comment or my answers click 'Load more' :) / Jeśli nie widzicie wszystkich komentarzy albo moich odpowiedzi, kliknijcie w 'Load more' :)