2/16/09

my lovely Converse



Kocham koszule flanelowe. Chociaż niektórym kojarzą się niezbyt dobrze, to ja na widok flaneli dostaję palpitacji serca. Ta, jest luźna, nie krępuje ruchów i ma bardzo ładną kratkę. Jedynym minusem są jej rękawy, których zgrabne zawinięcie graniczy z cudem. Tak czy siak, ta flanela zajmuje u mnie honorowe miejsce w szafie.
Ostatnio (od 6 miesięcy) inspiruje mnie styl sióstr Olsen (oprócz futer), Rachel Bilson i Nicole Richie. Nonszalancja, boho, hippie. Kiedy wyzdrowieję, uderzę na sh w poszukiwaniu ubrań właśnie w tym stylu (a może będą tam okulary?hohoho!) . Kiedyś w ogóle nie nosiłam bransoletek,łańcuszków, a nawet kolczyków. Teraz na mojej prawej ręcę mogę powiesić rzemyki, gumki i Bóg wie co jeszcze. Natomiast poruszone w temacie Conversy są moimi ulubionymi butami (pewnie pozbawię ich tego tytułu po kupnie czarnych, cienkich balerinek, których nie mogę nigdzie znaleźć). Podpatrzyłam je u koleżanki turczynki (którą serdecznie pozdrawiam, bo wysłałam jej link- Aylin!!! ;*;*) i kiedy wróciłam do Krakowa poleciałam je kupić. Szczerze , nie wiem jak mogłam chodzić w innych tenisówkach.



I love flannel shirts. This one is baggy and has really nice pane. It has got only one minus - I can't help with its sleeves. But- this flannel shirt's got the place of honor in my closet. Olsen twins, Rachel Bilson and Nicole Richie inspire me. Nonchalance, boho, hippie- i love it. When I'm fine, I'll go to second-hand and buy clothes like this (i wish they have sunglasses too! ;)) My Converse boots are my favourite. I saw them on my turkish friend Aylin (I send kisses to u! I know u're reading this! ;*;*) and I had to buy them. Honestly, I can't imagine living without them ;)


flannel shirt- second-hand
skinny trousers- h&m
converse
bag- second-hand

4 comments:

  1. wow! you should get bangs again, they compliment your face so well! you look very pretty:)

    ReplyDelete
  2. Ta torebka jest cudowna. A propos komentarza powyżej - nie wracaj do grzywki, cytując moją babcię która mnie nawracała :p - masz za ładną buzię, żeby ją chować :)

    ReplyDelete
  3. och, jaka mała słodka Weronika! :o :3

    ReplyDelete
  4. Dotarłem do końca! Yeah :D

    ReplyDelete

If you can't see your comment or my answers click 'Load more' :) / Jeśli nie widzicie wszystkich komentarzy albo moich odpowiedzi, kliknijcie w 'Load more' :)