3/13/09

miles away


So..this is my perfect bag- grey with golden accents in pretty shape. I've always wanted something like this. Today I can say: 'I am so lucky, lucky!'
Oto moja idealna torba- szara, ze złotymi akcentami i w idealnym kształcie. Dzisiaj, jadąc do szkoły tą samą trasą co od września, moje oko zatrzymało się na napisie "Odzież na wagę", a potem "Dawo". To było olśnienie! Przecież to TEN , o którym pisała Ryfka! A ja go szukałam gdzieś w jakiś zakamarkach Limanowskiego..I to się nazywa być spostrzegawczą ;)Ale wracając do torby. Leżała sobie taka smutna, pod stosem innych, całkowicie niewidoczna. Chyba czekała na mnie ;) Nie zastawiałam się długo, porwałam ją i biegiem poleciałam do kasy. Od dzisiaj jestem największą szczęściarą świata! ;)


tanktop- h&m
leggins- little shop
bag- second hand

1 comment:

If you can't see your comment or my answers click 'Load more' :) / Jeśli nie widzicie wszystkich komentarzy albo moich odpowiedzi, kliknijcie w 'Load more' :)