5/28/09

bling bling



Maybe sequins aren't trendy anymore. But I really don't care about it. I think they look great with simple t-shirt and trust me or not, they are comfortable! Anyway, today I'm writting one test and tommorow English test. Cross your fingers ;)







Nie wiem, czy cekiny są w modzie. Już się gubię w tych wszystkich trendach. Zresztą, nie mam ochoty byc jakąś bardzo 'trendy girl'. Przecież nie o to chodzi, żeby wszystko kopiować. Przynajmniej takie jest moje zdanie. Tak czy siak, uważam, ze wygladają naprawdę dobrze z prostym, szarym podkoszulkiem i są przewygodne! (ku mojemu wielkiemu zdziwieniu). A, i jeszcze jedno. Trzymajcie za mnie kciuki, bo pisze dzisiaj kartkowke z renesansu, a jutro mam test z angielskiego ;) TYLKO 2 TYG. DO KLASYFIKACJI! ;);)





t-shirt- second-hand


sequin something ;)- from my Grandma


tights- yyy...

2 comments:

  1. w 2009 chodziłaś do 6 klasy podstawówki?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dołączam się do pytania i mam nadzieję, że odpowiesz, Werciu. :) Wyglądasz tu na 15-latkę, ale daty się chyba nie zgadzają, więc już sama nie wiem. :P
      ~Magda

      Delete

If you can't see your comment or my answers click 'Load more' :) / Jeśli nie widzicie wszystkich komentarzy albo moich odpowiedzi, kliknijcie w 'Load more' :)