10/10/09

october in stockholm
Hello guys, I'm back in Krakow. I spent five amazing days in capital city of Sweden- Stockholm. Belive me or not, this is the most beautiful city in the world! I was on the exchange so I met a lot of great people and made friends with them. Enjoy my photos!

W czwartek wieczorem wróciłam z wymiany ze Szwecją. To, co tam zobaczyłam, przerosło wszelkie moje oczekiwania ;) Szkoła wyglądała jak z filmu, piękne budowle, ludzie ;D i sklepy ;) Szwedzi byli naprawdę bardzo mili i nie mogę doczekać się maja, kiedy to oni do nas przylecą ;) Postaram się nadrobić zaległości w odpisywaniu na maile, komentarze i w sprawdzaniu bloglovina ;) Dobranoc!

3 comments:

  1. I cant believe how beautiful you are!

    ReplyDelete
  2. Wymiana ze Szwecją? Czad! Ja byłam w Niemczech, ale też fajnie było :)

    ReplyDelete
  3. Jaaaa! Ale Ci zazdroszczę tych wszystkich wyjazdów :) Odpisałabyś na maila jeśli bym napisała? :) Pozdrawiam!

    ReplyDelete

If you can't see your comment or my answers click 'Load more' :) / Jeśli nie widzicie wszystkich komentarzy albo moich odpowiedzi, kliknijcie w 'Load more' :)