12/28/09

present plus stuff in my room



Cały tydzień wolnego. Na coś takiego od dawna czekałam ;) Teraz jestem pochłonięta obmyślaniem planu z kim i gdzie pójdę, rozpracowywaniem mojego nowego odtwarzacza (ohhh tak, wreszcie odcinki the beautiful life będą ze mną wszędzie) i słuchaniem mojej nowej płyty <3 A niech mi ktoś tu napisze, że smooth jazz jest beznadziejny, to odnajdę i zabiję!:)
So these are my christmas presents ;) I got mp3 player too, but it was charging and i couldn't take any photos of it. Anyways, how are you going to spend christmas break? I don't know yet. I hope I'll do some shopping (hahahaha) and meet my friends.

3 comments:

If you can't see your comment or my answers click 'Load more' :) / Jeśli nie widzicie wszystkich komentarzy albo moich odpowiedzi, kliknijcie w 'Load more' :)