2/8/10

pierwsza rocznica blogowania
W tym miesiącu mija  rok mojego blogowania na blogspocie. Nie są to co prawda urodziny bloga (te dopiero we wrześniu), ale gdybym nie przenosiła sayhellotofashion na raspberryandred, te dwa święta :):) pokryłyby się ze sobą. Jeśli się nie mylę (a jeżeli się mylę, poprawcie mnie, bo nie chcę sobie przypisywać tytułu, który zgodny z prawdą nie jest:)), zakładając sayhellotofashion byłam najmłodszą szafiarką w Polsce. Blogów było tyle, że kojarzyłam każdą dziewczynę. Przez rok ta liczba wzrosła do ponad 300 i wciąż rośnie. 12 miesięcy to masa czasu, chociaż ja dokładnie pamiętam pierwsze zafascynowanie blogami o modzie. Pierwsze zdjęcia, które robiłam zamknięta w pokoju, pierwsze komentarze ;) Pamiętam nawet muzykę, której słuchałam pisząc pierwszy post ;) Życzę sobie, żebym dotrwała do urodzin bloga, umieszczała więcej wpisów i wszystkiego wszystkiego najlepszego ;D
1 year ago I created sayhellotofashion. I was the youngest blogger in Poland but since that time a lot of things have changed. The only thing I can do now is to wait till September (raspberryandred's birthday). And right now I'm saying byee! See u in the next post!

P.S. A, i serdecznie zapraszam Was do zarejestrowania się na forum
http://nomorefauxpas.highforum.net/ Asi, na którym już jestem ja i Karolina.

1 comment:

  1. Kurcze, póki Ty nie założyłaś bloga to ja prawdopodobnie byłam najmłodsza.. ;)

    ReplyDelete

If you can't see your comment or my answers click 'Load more' :) / Jeśli nie widzicie wszystkich komentarzy albo moich odpowiedzi, kliknijcie w 'Load more' :)