12/28/10

2010 résumé
Year 2010 was full of suprises. In the world of fashion we could see people leaving, coming back, achieving success and passing away. We spotted new fashion icons, chose our favourite TV show and shook with thrill once we heard about Carine Roitfeld's leaving from Vogue. We were corious of Alber Elbaz's work for H&M and crossed our fingers for bloggers' career. Year 2010 was full of drama. It was unique, like every year is. But what was the most important? Well, I created a list of things that cought my eye. Ready? Here we go!

Rok 2010 był pełen niespodzianek. W świecie mody mieliśmy możliwość obserwować spektakularne sukcesy, powroty, ale także smutne pożegnania. Zauważyliśmy nowe ikony stylu, wybraliśmy ulubiony serial w telewizji i zadrżeliśmy z przerażenia na wieść o końcu pracy Carine Roitfeld we francuskim Vogue'u. Byliśmy ciekawi kolekcji Albera Elbaza dla H&M i trzymaliśmy kciuki za karierę blogerek. Rok 2010 był pełen dramatyzmu. Był wyjątkowy... jak każdy poprzedni. Najważniejsze wydarzenia mijającego roku?  Przygotowałam subiektywną listę rzeczy, które zwróciły moją uwagę. Gotowi? Zaczynamy!


FROM ROCK TO ....
From a girl in leather leggins to a lady wearing simple and elegant little dress? This year we had an oppurtinty to see it more than once! Marc Jacobs changed his style for one season and created lady-like collection. So did Miuccia Prada. We can not forget about the influence of Mad Men (those who don't know: tv show based in the 50s) of course! All these things caused the most visible change in fashion this year. Everybody liked the idea of bringing back the feminity and soon there were photoshoots like: Vogue's 'Magnificent Obcession' with Natalia Vodianova and Ewan McGregor (July) or Harper's Bazaar's 'The new shapes' (September).

Od dziewczyny w skórzanych legginsach do kobiety ubranej w prostą i elegancką sukienkę? W tym roku mieliśmy okazję zobaczyć takie przemiany więcej niż jeden raz! Marc Jacobs zmienił swój styl na jeden sezon i zaprojektował kolekcję inspirowaną latami 50. Tak samo zrobiła Miuccia Prada. Nie możemy także zapomnieć o wpływie serialu Mad Men! Wszystkie te rzeczy spowodowały najbardziej widoczną zmianę w tegorocznej modzie. Wszystkim spodobał się pomysł powrotu do kobiecości i natychmiast powstały sesje takie jak: 'Magnificent Obsession' z Natalią Vodianovą i Ewanem McGregorem (Vogue, lipiec) oraz "The new shapes" (Harper's Bazaar, wrzesień).


OLIVIA PALERMO
I started watching 'The City' while I was on my holidays in the USA. What was my first thought? 'Oh my God, Olivia is fabulous'. Since then she's been my favourite celebrity. Her style, beauty and behaviour in front of cameras are so elegant and chic. Not only is she perfect but so is her boyfriend (model Johannes Huebl), pet and apartment. Olivia- you ruled this year!!!

Zaczęłam oglądać 'The City', będąc w USA. Jaka była moja pierwsza myśl? 'Rany, Olivia jest fantastyczna!'. Od tamtego dnia jest moją ulubioną osobą w świecie show-businessu. Jej styl, uroda, sposób zachowywania się przed kamerami są pełne klasy i wdzięku. Nie tylko ona jest doskonała, ale tak samo jej chłopak (model Johannes Huebl), pies i mieszkanie. Olivio- wygrywasz w moim rankingu! ;)


GOSSIP GIRL
Blair, Chuck, Serena, Dan and Jenny became house-hold names and you can hardly meet anybody who has never watched Gossip Girl before. Eric Daman (stylist) does such a great job! I have to admit that I became the biggest fan of this tv show ever! Especially I love Blair- she looks amazing in each episode!

Blair, Chuck, Serena, Dan i Jenny to imiona, które na stałe zagościły w słownikach nastolatek (i niektórych nastolatków :)). Gossip Girl stało się fenomenem i trudnoo osobę, która choć raz nie oglądała tego serialu. Twórca strojów Eric Daman świetnie się spisuje! Muszę przyznać, że stałam się fanką nr 1 Plotkary. Moją ulubioną bohaterką jest Blair - w każdym odcinku wygląda niesamowicie!

CARINE ROITFELD PACKED HER STUFF
Even though I'm aware of the fact that fashion industry is unpredictable, I was shocked once I heard about Carine Roitfeld saying 'bye-bye' to Vogue Paris. What can I say? It won't be easy to find a good replacement!

Mimo, że jestem świadoma tego, że świat mody bywa nieprzewidywalny, to i tak otworzyłam szeroko oczy ze zdumienia,  dowiedziawszy się o odejściu Carine Roitfeld z francuskiego Vogue'a. Cóż mogę powiedzieć? Nie będzie łatwo znaleźć dobrą następczynię (lub następcę)!


ANJA RUBIK
Last year in Poland she was known as "our model". Now she became "our celebrity". Anja's been featured in probably every Poland's fashion magazine. We love her because she doesn't forget about her origins. Go Anja!

W zeszłym roku Anja w Polsce była znana jako: "nasza modelka". Potem stała się: "naszą gwiazdą". O Anji pisały w tym roku chyba wszystkie modowe magazyny. Kochamy ją, bo nie zapomina o swoich korzeniach.


BLOGGERS HAVE VOICE!
Wow, this year was very special for bloggers. Rumi as a role model in Forever 21 commercial, Denni as an American Apparel sweatheart...Blogging is a very fast-growing business! Don't forget about Polish bloggers! There was Viva!Moda photoshoot and ELLE Poland article (I was featured in these two), Cosmopolitan, Dzień Dobry TVN and many else. What can I say? I hope next year will be even better! ;)


Ten rok był dla bloggerek wyjątkowy. Rumi została twarzą Forever 21, Denni- American Apparel...Nie zapominajmy też o naszych polskich dziewczynach! Sesja dla Vivy!Mody i artkuł w ELLE (w tych dwóch wystąpiłam), Cosmopolitan, Dzień Dobry TVN i wiele innych.  Wszystkie mamy nadzieję, że następny rok będzie dla nas jeszcze łaskawszy!

R.I.P ALEXANDER MCQUEEN
I was checking my bloglovin account and I saw the title: "A.McQueen is dead". I googled his name. Wikipedia had already changed their note about him. McQueen showed that imagination never ends, that you can still be the first person do to something. He was unique. Too bad he had to pass away so quickly.

Właśnie sprawdzałam moje konto na bloglovin, kiedy zobaczyłam tytuł : "A.McQueen nie żyje". Wpisałam w Google jego imię i nazwisko. Wikipedia zdążyła już zmienić o nim notatkę. McQueen pokazał, że wyobraźnia nie zna granic i że wciąż można coś nowego wymyślić. Był wyjątkowy. Szkoda, że tak szybko odszedł. 

ELLE 25TH ANNIVERSARY
ELLE UK and ELLE USA, my favourite fashion magazines, were celebrating their 25th anniversary! 25 years is such a long time...I wasn't even born when they were creating them. I wish both ELLE's teams another 25 or even 50 years of such a great job! And I hope one day I'll plug their team!

Brytyjskie i amerykańskie ELLE, moje ulubione magazyny o modzie, obchodziły swoją 25. rocznicę powstania. 25 lat to szmat czasu...Nie było mnie nawet na świecie, gdy tworzyli te dwie gazety. Życzę zespołom obu ELLE dwudziestu pięciu, a nawet pięćdziesięciu kolejnych lat tak wspaniałej pracy! I mam nadzieję, że pewnego dnia zasilę ich szeregi ;)


FAUX FUR
Importing a huge iceberg and putting it in the middle of the Grand Palais in Paris wasn't the most shocking thing Karl Lagerfeld has done. Yes, he showed faux fur on the runway last spring! Finally a faked fur wasn't just a faux fur but - an extra-fashionable-faux-fur (and finally fashion people woke up). But those who thought they could affort it were in a big mistake. Price? About $8,000. Well, there are still some nice counterparts.

Import wielkiego lodowca i ustawienie go pośrodku Grand Palais w Paryżu nie było najbardziej szokującą rzeczą, jaką zrobił Karl Lagerfeld. Tak, zeszłej wiosny pokazał sztuczne futra na wybiegu. Wreszcie sztuczne futro nie było tylko "sztucznym futrem", ale - "niesamowicie-modnym-sztucznym-futrem". (I wreszcie nastało przebudzenie ludzi ze świata mody.) Ale ci, którzy ostrzyli sobie zęby na dzieło Lagerfelda, musieli uporać się ze swoim rozczarowaniem. Cena? Około 8 tysięcy dolarów. No cóż, wciąż są jakieś stylowe odpowiedniki.


BURBERRY ON YOUR FACE
My favourite designer Christopher Bailey decided to launch new cosmetic line signed by Burberry. Bailey compared it to the famous Burberry trench, saying how easy it is to use and that you can wear it with whatever you want. The whole line is very natural, classic but gives us so many oppurtunities to change our look. I hope one day some of the cosmetics will land on my desk and I'll my own Burberry thing.

Mój ulubiony projektant Christopher Bailey wprowadził kolekcję kosmetyków sygnowaną marką Burberry. Bailey porównywał ją do słynnego trencza Burberry, mówiąc, jak łatwa jest w obsłudze i jak z wieloma rzeczami można ją łączyć. Cała linia jest bardzo naturalna, klasyczna, ale daje duże możliwości kreowania wizerunku za jej pomocą. Mam nadzieję, że pewnego pięknego dnia jakiś kosmetyk wyląduje na moim biurku i wreszcie będę mieć swoją rzecz Burberry.


So, I suppose that after this rewarding lecture you're probably half-asleep on your desk right now, but I'll ask you to make an effort- go grab your coffee or whatever you like to drink, wake up a little and write what was the most important for you this year. And yes, I do know that Gossip Girl has been super popular since 2007 but as I wrote at the beginning- it's just a subjective list :)

Przypuszczam, że po tej satysfakcjonującej lekturze niektórzy są już w objęciach Morfeusza, ale i tak poproszę Was o podjęcie próby - chwyćcie swoją kawę, czy cokolwiek tam pijecie, rozbudźcie się trochę i napiszcie, co było dla Was najważniejsze w tym roku. Jaka jest Wasza subiektywna lista?
Waiting for your responses/ Czekam na Wasze odpowiedzi,

xoxo

 P.S. Please click on heart here to vote for me :) / Proszę, kliknijcie na serce tutaj, aby na mnie zagłosować :) 

87 comments:

  1. Świetny artukulik, bardzo przyjemnie czytało się posta! Uwielbiam takie zmiany, a tu rockowa dziewczyna w sztucznym futrze, po czym przemienia się w elegancką młodą kobietę :)
    Mam pytanie, czy kiedy byłaś w NY, to byłaś ze szkoły językowej EF? Ja się wybieram jak na razie na 5 tygodniowy kurs kolejny raz do Londynu, ale za 2 lata planuję LA albo NY! Co polecasz? :)
    Byłabym wdzięczna za odp! :)
    HAPPY NEW YEAR :))
    xoxo.

    ReplyDelete
  2. Oj tak ja też kocham Blair jest cudowna zazdroszcze jej każdego ciuszka! Mad Men też należy do jednego z moich ulubionych seriali a The City musze obejrzec!

    ReplyDelete
  3. fajnie się czytało uwielbiam gossip girl ale wolę Serenę ;)

    ReplyDelete
  4. A tak wogóle to może wiesz gdzie moge znalęśc "the city" online żebym mogła zobaczyć?

    ReplyDelete
  5. Rzeczywiście to był ciekawy pod względem modowym rok.
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  6. Wow. Weronika, wielki szacun za ten tekst. Dobrze napisany i przyjemnie się go czyta.. Czekam na więcej takich notek

    ReplyDelete
  7. o tak, ale jestem pewna ze kolejny rok bedzie piekny

    ReplyDelete
  8. Twój post jest świetnym podsumowaniem mijającego roku. Ja również jestem wielką fanką Plotkary i Anji. A co do popularności bloggerek, to mam nadzieję że będzie wciąż szła w górę.

    http://carriesfashiondiary.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. incredible post, i definitely didn't fall half asleep after reading it ;)

    http://thefashionpile.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Jeszcze Nate! ;) A tak poza tym to ze wszystkim się zgadzam.

    ps. uwielbiam Cię ;*

    ReplyDelete
  11. Przeczytałam całe Twoje podsumowanie 2010 roku. W większości zgadzam się z Tobą. Postawiłaś, przed nami nie takie łatwe zadanie: PODSUMOWANIE 2010 ROKU i teraz każdy przed monitorem zastanawia się nad 2010 rokiem i analizuje go po kolei, aby później opisać go tak jak Ty to zrobiłaś na swoim blogu. Gratulacje! Ja raczej także, będę jedną z tych osób, więc mam nadzieję,że poczekasz na nasze 'odpowiedzi'.
    Pozdrawiam.
    xoxo, Kinga.

    ReplyDelete
  12. nie pisz MY bo to brzmi jak kiepska przemowa na koniec liceum ;)

    ReplyDelete
  13. W takim wypadku ja jestem fanką Plotkary nr 2 ;) też ubóstwiam postać Blair, ale raczej za jej sposób bycia. W pierwszym sezonie zachwycała mnie swoimi sukniami Serena (na balu debiutantek bodajże i innych).Blair jest zbyt perfekcyjna i czasem jak się zgarbi wygląda trochę "babciowato" niestety.

    ReplyDelete
  14. Świetne podsumowanie minionego roku! Tak, to wielka szkoda, że Aleksander McQueen nie żyje.
    Już zabieram się za swoje podsumowanie:). Na pewno znajdzie się w nim coś o Plotkarze i świetnej kolekcji w stylu lat 50 Prady.

    hbub29
    http://lefleurbleu.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. i love this post! such a great round up of this year's happenings. plus i share in loving a majority of your points... olivia to faux fur to the blogger's voice :) love your blog too!! xoxo

    http://dressedupallligators.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Olivia is a big bitch, but I love her style. And she has fabulous cheekbones!

    ReplyDelete
  17. Must admit this year has been very good, despite the death of Alexander McQueen. Must admit I cried a tad, such a horrible loss to the industry!
    xxx

    www.rubyccino.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. hej.
    rzeczywiście, trzeba przyznać, że ten rok w modzie stał się czasem gdzie znów można podkreślać swoją kobiecość, tak jak zrobiłto Jacobs dla L.V. czy Prada.
    Warto też wspomnieć o modelka na wybiegach -plus size-.
    Zaskoczyły mnie pomadki Diora w kolorach sukni.
    Ogólnie rzecz biorąc można ogłosić POWRÓT KOBIECOŚCI.
    Odejście Roitfeld Vogue'a może przynieść w roku 2011 coś ciekawego. Ponoć Carine chce realizować własne projekty. ?! .
    Dla mnie osobiście rok 2011 będzie jeszcze ważniejszy ponieważ, 1 STYCZNIA wkraczam w świat "modowego" blogowania.

    http://hautecocouture.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Olivia? Okej, jest całkiem ładną kobietą, potrafi się ubrać, lecz nie zawsze. Jednak po The City ostatnie, co mogę powiedzieć, to to, że ją lubię!

    Co do podsumowań... w dużej części się zgadzam, bo po prostu bardzo subiektywnie ocenione.

    No, i plotkara to nie wytwór roku 2010, lecz hm... 2008? Oglądam od pierwszej serii, na bieżąco i szał na nią już mi zdecydowanie przeszedł, choć wciąż mnie interesują losy postaci.

    PS. Wiesz, że do tworzenia stylizacji w GG styliści obserwowali tzw sociallites z Nowego Jorku, i plotki chodzą, że jedną z inspiracji była właśnie Olivia? Faktycznie, jej styl z ze stylem Blair Waldorf mają sporo wspólnego, prawda?

    ReplyDelete
  20. Fajne podsumowanie. Dla mnie największym szokiem była śmierć McQueen'a. Słyszałaś, że Sasha oświadczył się Anji Rubik w Wigilię? :)

    ReplyDelete
  21. jak dla mnie gossip girl w tym roku stracilo na swojej popularnosci. pamietam jak byly tylko 3 sezony i wszyscy sie tym zachwycali;)
    blair jest swietnie ubrana, ale jest strasznie wredna i niezbyt sympatyczna sie wydaje. za to kocham serene:D

    ReplyDelete
  22. *brwi xxl
    *skóra od stóp do głów
    *crystal renn - dużo jej
    *te kwadratowe kokardki na czubkach butów u lv i prady
    *"a single man"
    *emma watson - dama nr 1, włosy 2cm

    ReplyDelete
  23. bardzo mi się podoba fakt, że nasze blogi zaczęły być dostrzegane przez wiele więcej osób niż tylko czytelników. :)

    ReplyDelete
  24. Amazing list! What a year it was!

    ReplyDelete
  25. Strasznie zaciekawił mnie Twój post i właściwie mogę się po części pod nim podpisać..uwielbiam styl Olivii, choć nie widziałam The City, a dziś nie kłamiąc w związku,że jestem chora i udomowiona obejrzałam pierwszy w swoim życiu odcinek Plotkary:( Makijaże z wizuelu Burberry skradły mi serce, więc uparcie szukam zamienników do ich wykonania...Wszystkiego dobrego w Nowym Roku..masz wspaniały blog

    ReplyDelete
  26. też uwielbiam Olivię i jej styl mimo, że nigdy nie oglądałam The City, ale chyba powinnam zacząć...:D

    ReplyDelete
  27. Ciekawy post. Jestem zauroczona twoim stylem i dojrzałością z jaką prowadzisz ten blog, jest on na mojej liście codziennie odwiedzanych.
    Pozdrawiam i Życzę sukcesów w nadchodzącym nowym roku:)

    ReplyDelete
  28. really nice résumé (: I've recommended it on my blog (:

    http://randomlifeofanordinarygirl.blogspot.com/2010/12/recommendation.html

    ReplyDelete
  29. Świetne podsumowanie! Nie oglądam The City, ale Olivia rzeczywiście jest niesamowita:)

    ReplyDelete
  30. Zdecydowanie rok 2010 był czasem ciągłych zmian i przeróżnych zdarzeń! Ale z pewnością trzeba przyznać że był dobry dla polskiej mody i polskich modelek na świecie! W końcu coś ruszyło i o polskiej modowej sferze na świecie można usłyszeć.

    ReplyDelete
  31. Hey there :)
    lovely post! How do you cut out the pictures like that? What programm did you use?
    Hope you have a great new years eve. It would be wonderful if you'd stop by my blog.
    Heop next year will be great for you and your blog.. and mine^^
    Love Lois xx
    http://lisforlois.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Olivia zdecydowanie nie ze względu na manierę w wyrazie twarzy odpycha plus jak została pokazana w the city, nie wiem ile w tym prawy, ale na nie, zdecydowanie preferuje whitney^^ aczkolwiek przyznaje olivia ubiera się świetnie.
    Blair na tak^^bardzo lubię
    aczkolwiek stylowo do mnie bardziej przemawia Serena^^ taka rockowa dusza bardziej;)
    plus pod wpływem, uzależnieniem od "Gossip Girl" jestem no to już będzie 4 rok^^

    ReplyDelete
  33. Plotkara - kocham ten serial ! :** <3

    ReplyDelete
  34. "Plotkara" to moja stała miłość , która inspiruje.
    Podoba mi się to co napisałaś :) Piękne podsumowanie, równie pięknego roku .

    ReplyDelete
  35. absoultnie się zgadzam z większością, jak nie całą długą i ciekawą listą.
    fanką plotkary jestem już od dawna, ale faktycznie czwarty sezon przyniósł przebudzenie. kreacje są fantastyczne i co najlepsze naprawdę da się je nosić na codzień.
    do tego bloggerzy się rozwijają, naprawdę z odrobiną talentu można wiele zdziałać.
    poza tym świat stoi dla nas otworem.

    xxx
    http://rigidgoddess.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Naprawdę fajny i wyczerpujący post :)

    channellestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Anja Rubik jest fantastyczna! Ale nie możemy zapomnieć o innych polskich modelkach które zrobiły karierę za granicą. Kasia Struss, Magdalena Frąckowiak i Anna Jagodzińska również zasługują na uwagę.

    Myślę, że program "Top Model" sprawił iż ludzie inaczej postrzegają prace modelki. Wiedzą, dzięki niemu,jak trudny potrafi być ten zawód.

    Nie możemy zapomnieć o Ewie Minge! Jej kolekcje coraz częściej uzyskują pozytywne opinie. Przecież jej ostatni pokaz z kolekcji "Solidarity" zrobił w NY furorę !

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  38. hmm nic dodać nic ująć, nie kojarzyłem tylko że marka Burberry wprowadziła na rynek kosmetyki. Najbardziej z tej listy szokiem/nieszczęśliwą niespodzianką była śmierć A. McQueena, pamiętam że szczęka mi opadła jak się o tym dowiedziałem.

    ReplyDelete
  39. A propos tych Blogerek, świat Blogerów też mógłby się rozkręcić :p

    pozdrawiam,
    http://cezarykoralewski.com

    ReplyDelete
  40. O kurcze moja lista jest wprost identyczna do twojej. W wolnych czasach zachwycam się zdjęciami O. Palermo . Ona jest boska. I mam pytanie : Co myślisz o Alexie Chung i jej stylu ?


    Pozdrawiam Pola

    ReplyDelete
  41. Ja właśnie miałam w planach napisanie posta podsumowującego rok 2010 :) Świetnie to wszystko zgromadziłaś i ujęłaś. Ja na pewno szczególną uwagę zwrócę na szokującą śmierć McQueena oraz kolekcję Lanvin dla H&M, która mnie rozczarowała :)

    ReplyDelete
  42. hmm świat mody nieco różni się od Twojej wizji. Trendy na przyszłe sezony ustala się kilka sezonów wcześniej, a nie na zasadzie inspiracji serialem, który akurat jest na topie. Są specjalne trendbooki, które są do dyspozycji wszystkich znaczących projektantów, nie tylko modowych, ale też dizajnerów itd. pozdrawiam

    ReplyDelete
  43. Wielkie PS. Nie widziałam ani jednego odcinka Plotkary! :C

    ReplyDelete
  44. ładnie to wszystko napisałaś :)
    Plotkarę oglądałam już dosyć dawno temu. fajny, lekki serial, piękny Nowy Jork i cudne ciuchy, ale i tak wolę Skins.
    w tym roku sporo odbyło się wydarzeń takich jak bal maskowy na 90. urodziny francuskiego Vogue'a, albo Fashion's Night Out. + o kontrowersyjnych modelkach plus size też było głośno. nic na razie mi nie przychodzi do głowy.

    a w ogóle to dopiero to zauważyłam, ale w emailu od Teen Vogue'a mam chyba napisane, że ten konkurs dotyczy sylwestrowej stylizacji. wiem że to mało istotny szczegół, ale jak to w końcu jest? ;)
    aa jeszcze co do GG- Nate, Dan czy Chuck? :D

    ReplyDelete
  45. Hi Weronika!
    Great article! During these last months I think that your blog has become so much better. Not that it wasn't good before, but now you post way more often and well... I gotta say, your blog is one of my absolute favourites!
    Happy New Year!

    ReplyDelete
  46. Niespodzianka czeka na twoim Mailu :) Proszę wejdź :) Jeśli nie doszła to proszę wejdź na naszego bloga .
    Pozdrawiam ; * O.

    ReplyDelete
  47. Myślę, że kariera Jac jest imponująca, dziwię się, że nie mówi się o niej częściej. Rubik jest już prawie na emeryturze, świetne jest to, że ma wśród Polek godne następczynie i Struss i Frąckowiak o urodzie bogini, o jeny kocham ją :D A o Jagodzińskiej nie słychać, hm.
    W ogóle Polska robi się coraz bardziej modna, ludzie lepiej się ubierają. Dzięki blogom :)

    p.s. a ten artykuł to do twojego cv ;] ?

    ReplyDelete
  48. www.missleides.blogspot.com jakieś dziewczyny Cię narysowały. :)

    ReplyDelete
  49. the city, czyli na polski światła manhattanu można obejrzeć na mtv.pl. pozdrawiam. P.S. SZCZERZE NIENAWIDZĘ OLIVII

    ReplyDelete
  50. wolisz chodzisz w koku czy w rozpuszczonych włosach?? i od czego to zależy?? aa i jak myślisz do jakich stylizacji pasuje kok a do jakich rozpuszczone?? :)

    ReplyDelete
  51. troche hmm dowaliłas z tą plotkara, bo ona jest bardziej zachwytem 2008 roku, a nie 2010.
    na twitterze dopiero niedawno napisałas że zaczelas ogladac plotkare, nie mozna byc fanka numer 1 po paru odcinkach xd
    w kazdym razie tekst jest bardzo ciekawie napisany i trzeba przyznać że mogłby się znaleźc w jakimś modowym czasopiśmie xD
    ja bym jescze dołozyła zachwyt Larą Stone, Przemiane Emmy Watson i może to że modelki Victoria's Secret w tym roku błyszczały troche jaśniej niż w poprzednich + nie zapomnijmy o Phoebe Philo i jej pracy dla Celine

    pozdrawiam
    Kasia

    ReplyDelete
  52. W tym roku wypromowaal się też na gwiazdę nasza cudowna KASIA STRUSS! <333 Ten rok był pełen sukcesów dla Polaków w świecie mody. A jednym z przykładow to pokazującym jest program Top Madl, która zdobył rekordową oglądalność - tak więc w koncu polacy zaczeli interesować się co nieco modą. :)

    ReplyDelete
  53. W plotkarze zapomniałaś o Nate <3 hehe. Osobiście chyba wole Chucka, ale Nate też jest całkiem fajny ;)

    ReplyDelete
  54. którego lutego masz bal??

    ReplyDelete
  55. jak ubierasz się na Sylwestra?? Bo potrzebuję inspiracji, mogłabyś coś doradzić tak po swojemu :)
    Można liczyć na jakieś sylwestrowe zdjęcia?? :D
    pzdr!

    ReplyDelete
  56. Co sądzisz na temat Alexy Chung i jej stylu ?

    ReplyDelete
  57. Jaki jest twój ulubiony serial ? Masz ulubioną polską gazetę? Czytasz polskie ELLE ? Co o nim sądzisz ? Masz ulubioną aktorkę, książkę i film ? ;)

    ReplyDelete
  58. Można gdzieś na internecie oglądać "The City" z polskimi napisami albo lektorem ? ;)

    ReplyDelete
  59. Masz ulubioną blogerkę ? ;D

    ReplyDelete
  60. I started reading your blog around late fall this year. You've become an inspiration, style icon, and role model!

    It was your blog that motivated me to start mine!

    Looking forward to your posts in the new year!

    xoxo,
    lacouturedujour.blogspot.com

    Julie

    ReplyDelete
  61. bardzo dziękuję za komentarze!! :)))
    * Co do Olivii, to przecież TheCity jest serialem, nie ma czegoś takiego jak "reality-show". Są tam role, jakie aktorzy mają zagrać :) A, że Olivii tak się trafiło..no cóż :D
    Sandra: ja nie byłam z żadnej szkoły językowej w NY :) Ja bym wybrała NY oczywiście :D
    * A jeśli chodzi o Plotkarę, to tak jak napisałam, to subiektywna lista. Ja, w 2008 roku jej nie oglądałam, więc dla mnie jest wydarzeniem 2010 :)
    EJ: mtv.pl
    venila kostis: dzięki! :) postaram się częściej pisać dłuższe teksty, ale to zależy, ile czasu bd mieć :)
    Anonimowy 4:56: nie pisz w trybie rozkazującym, bo to brzmi jak kiepska nagana nauczyciela ;p
    no-baa: tak, też o tym słyszałam :) faktycznie, są podobne
    Wildswan: taaak? ale super!:))
    Lois: I use GIMP
    Pola: szczerze mówiąc, nigdy nie byłam jej fanką. Myślę, że jest wiele osób, które ubierają się ładniej niż ona :)
    Anonimowy 9:02: proszę, czytaj uważnie. Wpływ serialu Mad Men odnosił się do tego, że w tym roku przychylniej spojrzeliśmy na lata 50./60., a nie do tego, ze Marc Jacobs czy Miuccia stworzyli takie, a nie inne kolekcje
    agata: Chuck i Dan :d
    Elise: thank you <3
    Anonimowy 11:13: dlaczego?:D
    Anonimowy 8:20: raczej chodzę w rozpuszczonych włosach :)
    Anonimowy 1:17: nie pamiętam xd
    Anonimowy 1:18: jeszcze nie zdecydowałam, ale tak-będą zdjęcia :)
    Anonimowy 1:56: serial: Gossip Girl, Burn Notice,Chuck. Czytam polskie ELLE, ale uważam, że mogłoby mieć dłuższe teksty :))
    Anonimowy 2:39: nie mam :D
    Julie: thank you so much!

    Thanks for all the comments! :)))))

    ReplyDelete
  62. co fajnego ostatnio kupiłaś w sh??

    ReplyDelete
  63. co dostałaś od American Apparel i dlaczego?? :)

    ReplyDelete
  64. Such an amazing post ... :D Yeah,I have Gossip Girl fever too :)

    ReplyDelete
  65. Masz ulubiony film ? ;)

    ReplyDelete
  66. za co lubisz chucka bassa?:D

    ReplyDelete
  67. kiedy ogladasz pokazy/zdjecia z pokazow to ogladasz wszystko po kolei czy wybierasz kilku/-nastu projektantow/marki ktore najbardziej lubisz?

    ReplyDelete
  68. do jakiego liceum idziesz? jaki kierunek masz zamiar wybrac?

    ReplyDelete
  69. Anja Rubik faktycznie idzie jak burza, ale warto wg. mnie wspomnieć o JAC (M.Jagaciak;)) Przeciez jest taka młoda, a jest już na 10 miejscu najlepszych modelek! Poza tym tyle kampanii zrobiła w tym roku, że szok ;O Chanel przecież to wielkie wyróżnienie.
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  70. Co dostałaś pod choinkę?

    ReplyDelete
  71. słuchaj, mogłabyć napisać z jaką firmą pojechałaś na obóz międzynarodowy do UK?\
    OLA

    ReplyDelete
  72. Przyznam, że jak to czytałam, to miałam wrażenie, że są to słowa osoby dorosłej. Mam 15 lat, nawet prawie 16 [w lutym], a nie wydawało mi się, że tak "dojrzale" pisałaby moja rówieśniczka. Jestem pełna podziwu.

    ReplyDelete
  73. super post ;D masz wpaniałego bloga ! zazdroszcze ubrań i pomysłów ;))

    Szczęśliwego Nowego Roku !

    http://stylemeerkat.blogspot.com/

    xoxo

    :**

    ReplyDelete
  74. Nawiązując do twojej odpowiedzi na pytanie na temat Alexy Chung, kto twoim zdaniem ubiera się lepiej/ciekawiej/ładniej ? oczywiście chodzi mi o znane osoby ???

    ReplyDelete
  75. nie usnęłam po poście, a było nawet bardzo ciekawie:)
    www.magiccocktail.blogspot.com

    ReplyDelete
  76. Anonimowy 8:26: dużoo rzeczy
    Anonimowy 8:35: trochę ciuchów i dodatków. Dlatego, że im się spodobałam ;p
    Anonimowy 9:21: "Śniadanie..." :)
    Anonimowy 9:52: No jest taki słodki :D
    Anonimowy 9:54: najpierw tych, których jestem bardzo ciekawa, a potem zgodnie z kolejnością
    Olka: ładne rzeczy :D
    Anonimowy 4:34: na przykład właśnie Olivia Palermo :)

    ReplyDelete
  77. Swiety blog! Bardzo mi sie podoba:)
    Pozdrowienia z NYC:)

    www.chic-lux.com

    ReplyDelete
  78. pokaż rzeczy od American Apparel ! :)


    p.s. jesteś przeboska <3

    ReplyDelete
  79. chcesz w przyszłosci pracować w modzie w stylu być stylistką lub redaktorką magazynu o modzie? i jak reagują na to twoi rodzice?

    ReplyDelete
  80. Bardzo miło się czytało! Ja też uwielbiam Blair! Blair i Chucka! Razem są genialni! Pijanego sylwestra i szczęśliwego nowego roku!

    http://ididitallbymyselfmummy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  81. ubierasz się na Sylwestra tak jak masz na lookbooku?? :)

    ReplyDelete
  82. I love Leigton and Olivia :D
    COme into myblog if you want, you're welcome :)
    Kisses and happy new year :D

    http://haiundisperatobisognodichanel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  83. Też od pewnego czasu oglądam The City. W prawdzie Olivia ma świetny styl, jednak wolę Whitney!!! Sądzę też,że w Plotkarze od pewnego czasu Blair jest zbyt elegancko ubrana nawet na nią. powinni wprowadzić więcej świeżości do jej kreacji!

    Pzdr:*

    ReplyDelete
  84. really cool blog!
    i followed(:

    X zoé - lightningfactory.blogspot.com -

    ReplyDelete

If you can't see your comment or my answers click 'Load more' :) / Jeśli nie widzicie wszystkich komentarzy albo moich odpowiedzi, kliknijcie w 'Load more' :)