1/20/11

i need your umbrella


(ph.Paula/ wearing: tesco blazer, Wholesale-dress.net dress, second-hand bag, second-hand belt, vagabond shoes)

First of all- omgwwhwwhhwww I hate my hair here! And I really hate rain which makes me look like a drowned rat. But this is Cracow's beauty- rain comes in the least expected moment. /// Tak, moje włosy wyglądają dosyć specyficznie. Chyba nie muszę Wam mówić, jak to "fajnie" jest być zmokłą kurą ?:) Ale oto Kraków- deszcz przychodzi w najmniej oczekiwanym momencie.

109 comments:

  1. I love this outfit, especially that blazer and dress :D


    Day By Diva
    Day By Diva
    Day By Diva

    ReplyDelete
  2. przesadzasz.. wyglądasz świetnie. jeśli Ci się marynarka znudzi, wiesz gdzie mnie szukać ;)

    ReplyDelete
  3. muszę przyznać,że świetnie tutaj wyglądasz;d

    ReplyDelete
  4. Cudnie wyglądasz!
    Bardzo mi się podobają te zdjęcia :)

    pozdrawiam
    meg

    ReplyDelete
  5. cudnie wyglądasz, nawet z mokrymi włosami ;) prześliczna sukienka.

    ReplyDelete
  6. co robisz, że dostajesz ciuchy w prezencie z internetowych sklepów?

    ReplyDelete
  7. Super zestaw, a Ty zdążyłaś w ostatniej chwili, nie ma na co narzekać ;)

    ReplyDelete
  8. This outfit is perfect, i love your shoes

    paintingtherosesblack.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. great outfit, looks so pretty :)

    ReplyDelete
  10. those blazer and dress look great :) and I need a bag like yours one. IMMEDIATELY.

    ReplyDelete
  11. hej Weronika, mam nadzieję, że mnie pamiętasz! powracam do blogowej społeczności :D
    świetna ta marynara! szkoda, ze nie widziałam jej u mnie w Tesco :(

    ReplyDelete
  12. Your dress is gorgeous!

    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. ślicznie wyglądasz : ) mogłabyś napisać jak zamawiasz ubrania z tej stronki od sukienki ? PROSZĘ!

    ReplyDelete
  14. Pobaw się w polyvore jak bedziesz miala chwile czasu. Naprawde warto. :C Pozdrawiam serdecznie. <3

    ReplyDelete
  15. your bag is absolutely lovely, and your shoes!
    xxx

    www.rubyccino.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. nasuwa mi się tylko jedno pytanie... jakim cudem ubrałaś się tak w połowie stycznia?! :O

    ReplyDelete
  17. Zakochałam się w tej torebce! Outfit jest cudny :>

    ReplyDelete
  18. masz cudne nogi i śliczną sukienkę ! ♥

    ReplyDelete
  19. widzę, że u Ciebie zapanowała już wiosna ;)

    ReplyDelete
  20. ile masz wzrostu? jeden z lepszych outfitów!

    ReplyDelete
  21. Śliczna marynarka! :)

    http://ididitallbymyselfmummy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. śliczne nogi
    jak modelka
    ile masz wzrostu ?

    ReplyDelete
  23. sukienka jest niesamowita!

    http://carriesfashiondiary.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Uwielbiam cię w tym zestawie! :D cudownie podkreśla figurę^^

    ReplyDelete
  25. totally cute, casual perfection

    http://elenavasilieva.blogspot.com/
    x

    ReplyDelete
  26. swietny outfit ;) a torebka zabójcza :*

    ReplyDelete
  27. wyglądasz bajecznie=)

    ReplyDelete
  28. Ślicznie wyglądasz :) wielki plus za "dobrą minę do złej gry" ;] i wiesz co ? chyba jutro odwiedzę Tesco ha ha


    pozdrawiam Ania

    ReplyDelete
  29. Hi! Your outfit is fabulous!

    If you want have a look on our blog!

    http://lipsticksandties.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Wholesale-dress.net - ile kosztuje wysyłka do Polski? :) btw, bardzo udany zestaw! masz zajeb*ste nogi;)

    ReplyDelete
  31. na wholesale sukienki są baaardzo tanie i czy mają dobry materiał jak na taką cenę i jak było z wysyłką?
    btw fajny outfit.

    ReplyDelete
  32. super wyglądasz :) kocham te buty :*

    ReplyDelete
  33. nieważne czy w deszczu czy nie - wyglądasz bosko :D
    ładna sukienka, zastanawiałam się nad zakupem na wholesale-dress.net, dostałaś ją czy kupiłaś? jeśli kupiłaś którą pocztę/kuriera wybrałaś? ;>

    oldblackheels.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. this is so perfect, gorgeous blazer x

    intothefoldfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. jak zamawiałaś z whole sale dress ? czy to był prezent ;)

    ReplyDelete
  36. Considering how much it looked like it was raining, your hair looks pretty good. You look great! I love your dress especially.

    ReplyDelete
  37. To sukienka Japan Style? Kupiłaś, czy dostałaś od sklepu :)?

    ReplyDelete
  38. kocham ten outfit! <33 najbardziej podoba mi się sukienka i buty, ale torba też jest piękna! chwilka chwilka - CZY MARYNARKA JEST Z TESCO :O?! czy chodzi tu o jakiś inny sklep? :D mam pytanie - jak zamawiałaś tą sukienkę?


    www.fashionisafulltimejob.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. how long did you wait for a consignment?

    ReplyDelete
  40. świetna sukienka ;)
    ładnie tu wyglądasz

    ReplyDelete
  41. Dzięki Kochani za komentarze!

    * sukienka jest prezentem od tej stronki. Na przyszłość- wszystkie rzeczy, które podlinkowuję, są prezentami- sama nie kupuję w Internecie, nie mam siły do tych wszystkich zamówień, wypełnienia itp. Dlatego niestety nie wiem ile kosztuje przesyłka do Polski. Czeka się za to tylko moment- ta sukienka doszła w 2 dni.

    Anonimowy 7:22: prowadzę bloga xD

    Anonymous 7:32: i hope you'll find one :)

    Anonimowy 7:46: polar hop, płaszcz hop i 4 minuty zdjęć :D

    Anonimowy 8:10 i 8:14: mam chyba 160 cm, przynajmniej tyle miałam przed wakacjami :)

    KaTe* : szczerze mówiąc, nie spodziewałam się jakiegoś niesamowitego materiału i taki w sumie nie jest. Jest leciutki, miły, ale niestety wykończenia nie są zbyt dobre.

    Anonimowy 9:48: 2 days, I guess

    thank you, thank you for all the comments! <3

    ReplyDelete
  42. despite the wet hair, you're gorgeous!

    I follow you, If you want, follow me :).
    lm-misscupcake.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. ślicznie wyglądasz, bardzo uroczo ;)

    doczytałam, że.. wcześniej ktoś skasował Ci bloga? jak to w ogóle możliwe? :|

    ReplyDelete
  44. amazing!i follow you now!if you want follow me back!

    ReplyDelete
  45. you look great! I love your bag!


    greetings from
    http://mikalafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Jakiego szamponu teraz używasz? Który jest twoim ulubionym? Stosujesz odżywki? Jeśli tak to jakie? Uwielbiam twoje włosy :) Madzia

    ReplyDelete
  47. właśnie przeczytałam, że masz 160, jak dla mnie o wyglądasz na 10cm więcej!

    ReplyDelete
  48. możesz zdradzić, gdzie były robione te zdjęcia?
    od niedawna mieszkam w Krakowie i ciężko mi skojarzyć to miejsce;) z góry dzięki!:)

    ReplyDelete
  49. Ok, dzięki za odpowiedź :) Tylko napisz czy dostałaś to od kuriera czy przyszło pocztą, bo wtedy będę wiedzieć co wybrać, żeby nie czekać niewiadomo ile :D

    ReplyDelete
  50. Love your outfit!!
    You look stunning :)

    frenchwingss.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Świetna torba i sukienka! http://wardrobeblossom.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. ♥♥♥♥♥ Love your dess and your shoes ♥♥♥♥♥
    Kiss ;-)
    http://melle-lunettes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Madzia: dzięki :* Używam byle jakiego szamponu, teraz Head&Shoulders. Oprócz tego mam maskę Johna Frieda Frizz Ease- jest cudowna :)

    Anonimowy 11:27: tym lepiej dla mnie, haha :D

    Anonimowy 11:41: koło Placu na Groblach :)

    Marie: kurierem :)

    ReplyDelete
  54. Ale nogi aaaaaaaa :)

    ps.: Musiałaś się uczyć chodzić na koturnach czy tak od razu było wygodnie ?

    ReplyDelete
  55. love this outfit, that dress is the perfect length for this blazer ahhh it looks so good!xx

    ReplyDelete
  56. Hej mam do Ciebie pytanie, czy warto zamawiać z wholesale?? Ile płaciłaś za przesyłkę? A i jeszcze jedno- płaciłaś w dolarach od razu w przelewie? :D Odpisz, bardzo Cię proszę! :)

    ReplyDelete
  57. Miss Merrybb: na początku było mi trudno chodzić, ale teraz jest wygodnie :)

    Landrynka12340: sukienka jest prezentem, więc za nic nie płaciłam :) po prostu napisałam, co mi się podoba,a oni to wysłali, więc nie wiem jak się mają sprawy płatności :)

    ReplyDelete
  58. oops.. I love your hair haha. Long and naturally colored!

    ReplyDelete
  59. Ślicznie! Sukienka jest śliczna :)

    ReplyDelete
  60. rodzice pozwalają Ci chodzić w takich krótkich sukienkach?? :)

    jak możesz to napisz swój dzisiejszy strój :)

    ReplyDelete
  61. Wszystko jest cudne!

    ReplyDelete
  62. Podoba mi się połączenie szarego z granatem. Fajnie być zmokłą kurą ale tylko latem :)

    ReplyDelete
  63. najcudowniejszy outfit!!!! przecudny.... lepszy deszcz z zaszkoczenia niz snieg.

    onlyupsidedown.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. http://25.media.tumblr.com/tumblr_la7d8zRhXb1qzfdjlo1_400.jpg jak nazywa sie ta modelka? blagam pomoz bo nigdzie nie moge tego znalezc, to zdjecie z pokazu chloe spring/ summer 2011... pozdrawiam :**

    ReplyDelete
  65. Wczoraj, przeglądając Twojego bloga z przyjaciółką stwierdziłam, że nie podobają mi się te koturny. Dzisiaj, oglądając Twój outfit, stwierdzam, że nie są wcale takie najgorsze. :P Lubię marynarki <3 Podoba mi się kolorystyka.

    ReplyDelete
  66. Hej, jak dobrze znasz angielski? Mówisz płynnie po angielsku?:)) I np; jak piszesz notke to korzystasz ze słownika, tłumacza etc, czy wszystko od ręki?;-)

    ReplyDelete
  67. jak mi nie dasz tej torebki dobrowolnie, to przyjadę do Krakowa i sobie wezmę.

    ;)

    ReplyDelete
  68. Anonimowy 3:42: zakrywa wszystko, co trzeba :D

    Anonimowy 5:19: kojarzę ją, ale szczerze mówiąc nie mam pojęcia jak się nazywa :(

    Anonimowy 7:18: tak, mówię. pisząc notkę czasem wspomagam się internetowym słownikiem :))

    killrocknroll: hihi :D

    ReplyDelete
  69. Ta modelka, której poszukuje Anonim z 5:19 to Melissa Tammerijn :)Pozdrawiam Czytelniczka :)

    ReplyDelete
  70. CHyba jesteś w moim wieku;)) więc mam takie pytanie. W co planujesz się ubrać na testy, które czekają nas w kwietniu? Doradziłabyś jakiś zestaw? Proszę!

    ReplyDelete
  71. Tak, buty i sukienka są niesamowite :D

    www.chinchilla-love.blogspot.com

    ReplyDelete
  72. Wspaniale wygladasz! Zdecydowanie lepiej od wszystkich polskich blogerek. Jesteś na wyższym poziomie świadomośći :-)

    ReplyDelete
  73. 3 sławne osoby, na których punkcie masz świra?
    I 3 ulubione książki;)

    ReplyDelete
  74. Piękna jesień tej zimy w Krakowiu ;)

    ReplyDelete
  75. kim chcesz byc w przyszlosci? projektant? kasia :))

    ReplyDelete
  76. masz już buty do sukienki na bal?? jakieś szpilki czy może coś innego?? :)

    ReplyDelete
  77. For the record, you don't look like a "drowned rat"
    and if you did you would still look like a fashionable one.
    You've introduced me to wholesale dress.
    Now I fully plan on spending all my lifesavings (aka begging my parents) to buy that whole website
    :)

    pinknailsinparis.blogspot.com



    Annnnnnd; WOOOOOO 100TH COMMENT.
    I THINK YOU SHOULD SEND ME SOMETHING FOR BEING SO COOL :) :)

    ReplyDelete
  78. Możesz mi powiedzieć (napisać) kiedy kupiłaś tą marynarkę? Niedawno ? Bo też taką chceeeeeee :)
    W ogóle jesteś cudowna. Zacznij znowu robić vlogi ;)

    ReplyDelete
  79. zajebiście wygląda połączenie tej marynarki z sukienką

    ReplyDelete
  80. * jeszcze się nie zastanawiałam, co ubrać na testy :)

    chcę pracować w gazecie o modzie :)

    na buty się nie umiem zdecydowac xd

    marynarkę kupilam niestety baardzo dawno temu :(

    dzieki za kom! :)

    ReplyDelete
  81. cudowna sukienka, marynarka i torebka równie boskie :) całość wygląda przepięknie :)

    ReplyDelete
  82. Jaką masz średnią ?

    ReplyDelete
  83. jaką będziesz miała średnią ? :)

    ReplyDelete
  84. Oh don't hate your hair! You look NOTHING like a drowned rat. Haha you're gorgeous.
    Also really love your bag.
    www.notimeforchitchat.blogspot.com

    ReplyDelete
  85. uwielbiam połoczenie sukienki z marynarką. wyglądasz pięknie..

    ReplyDelete
  86. Marynarka jest świetna. A ja lubię deszcz, i Ty nawet jako zmoknięta kura wyglądasz b. ładnie :)

    ReplyDelete
  87. Superowo!Jesteś extra :).

    ReplyDelete

If you can't see your comment or my answers click 'Load more' :) / Jeśli nie widzicie wszystkich komentarzy albo moich odpowiedzi, kliknijcie w 'Load more' :)