12/8/14

The Men's Section

A men's section in every clothing store is a heaven on Earth - quitet and organised, and there's every stample wardrobe piece you could possibly think of. Just clean cuts, no ribbons, no ruffles, the prices are lower plus you can shamelessly check out other guys while searching for the right knit sweater. Who wouldn't  like that. I finally found the perfect checked scarf (of course) in a men's departament and it's probably the brightest thing in my wardrobe - the colours on the pictures, even though they're vivid, don't really do the justice. 
I'm, again, doing a Sex and the City marathon and it's possible I can quote every single line from each episode. I think I need help. I no longer even watch the actual episodes, I use them as my background noise so that I feel like I'm surrounded with people but don't have to interract with them. It's a perfect thing, don't you think?

Działy męskie w każdych sklepie to raj na Ziemi - ciche, posprzątane, wypełnione wszystkim, co można tylko sobie wymarzyć. Proste kroje, brak ozdóbek, brak koronek, ceny są z reguły niższe niż na dziale damskim plus (zdecydowany plus) podczas patrzenia za  jakimś trochę za dużym swetrem, można sobie bezkarnie popatrzeć na jakiegoś przystojnego, również poszukującego swetra, osobnika płci męskiej. To dosyć przyjemna forma zakupów. W tamtym tygodniu w końcu znalazłam odpowiedni szalik w kratkę ( na dziale męskim) i od tego czasu rażę nim w oczy wszystkich przechodniów.
Znowu robię też maraton Seksu w Wielkim Mieście i całkiem możliwe, że jestem w stanie zacytować każdą linijkę z każdego sezonu. To trochę smutne i chyba potrzebuję pomocy. Nie oglądam już nawet odcinków, po prostu puszczam je jako tło, które pozwala poczuć mi obecność ludzi bez zmuszania mnie do interakcji z nimi. Wspaniałe rozwiązanie podczas dni  kiedy nie chce się mieć z nikim do czynienia. (sprostowanie - nie, tak serio to nie potrzebuję pomocy ;D)


ph. Ola Kuliczkowska 

(Zara coat, second-hand shirt, H&M scarf / men's section/,  Nly Trend trousers, Zara shoes, TkMaxx bag)

82 comments:

  1. cała prawda o dziale męskim haha ;p
    wyglądasz jak zawsze pięknie :*

    ReplyDelete
  2. Boże..kocham Twój styl!

    ReplyDelete
  3. Robię tak samo, ale z Przyjaciółmi!

    ReplyDelete
  4. Hej, czy płaszcz z Zary jest z obecnej kolekcji? Jeśli tak, to plis podeślij link do niego:)

    ReplyDelete
  5. Planuje kupić płaszcz w Zarze właśnie taki jak masz Ty. Sprawdza się przy zimowych mrozach?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja z reguły nakładam tony warstw, więc jest OK, ale sam płaszcz Cię nie zagrzeje niestety

      Delete
  6. Współpraca z zarą? Gratulacje <3

    ReplyDelete
  7. Jeszcze niedawno tylko takie ubrania nosiłaś - z ozdóbkami, z koronkami, z falbankami ;)

    ReplyDelete
  8. Kurczę, chodzę obok tego płaszcza z zary już chyba drugi miesiąc, ale skoro go podlinkowałaś to chyba muszę się w końcu zdecydować zanim mi go sprzątną sprzed nosa ;D

    ReplyDelete
  9. Uff,okazuje się, że nie tylko mnie charakteryzuje taka "aspołeczność" :))

    koszikoszi.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Jak zwykle genialnie dobrany zestaw! :)

    www.lemanklaudiusz.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Skąd ja to znam...Robię to samo,tyle,że z "New girl".Najlepsze jest,że ja z reguły nie mam ochoty rozmawiać z ludźmi,ale wiadomo,w szkole trzeba.Jednak po tych 8 godzinach przymusowej interakcji jestem tak kompletnie wykończone,że wracam do domu i nie odzywam się do nikogo do jakiejś 10 wieczorem...

    ReplyDelete
  12. I always feel sorry for the men, so little to choose from.

    /Avy

    http://mymotherfuckedmickjagger.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Genialny zestaw i niesamowite wyczucie stylu. Ah, zazdroszcze.

    skrzynka-intymna

    ReplyDelete
  14. Jeśli chodzi o "odgrzewanie" seriali to mam tak z Gotowymi na Wszystko - serial mojego życia! :D
    Jeśli chodzi o sam dział męski to nieraz sama podkradanie cos starszemu bratu. Cudowny zestaw, kocham ten minimalizm i klasę! ;)


    Pozdrawiam,
    ohvictorria.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Co robisz, że twoje włosy mają taką boska objętość?:D

    ReplyDelete
  16. Cześć :) uwielbiam Twój styl, na prawdę masz niezłe oko w doborze zestawów i wyszukiwaniu ubrań! <3
    Zastanawiają mnie też melancholijne nutki w Twoich wpisach... Co się dzieje? Jakiej pomocy oczekujesz?

    ReplyDelete
  17. Wow świetny szalik jak na dział męski .


    http://miinikaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Ok, przepraszam za nadinterpretację, ale uznałam, że lepiej zapytać ;) Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  19. Hej :) Weronika, gdy zakładałaś bloga to na samym początku ale i z czasem ludzie w szkole dziwnie na to patrzyli? Uwielbiam mode i chciałabym założyć bloga ale boję się, że będę po prostu wyśmiewana. Jak to u Ciebie wyglądało?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak ja zakładałam bloga http://lexilux.blogspot.com/ to kilka osób musiało to skomentować, ale ja miałam to gdzieś i po pewnym czasie zapomnieli :) Jeżeli chcesz zrobić cokolwiek to nie możesz sugerować się opinią innych bo nic nie osiągniesz... Fakt nie jestem popularna w blogoswerze ale robię to co lubię i to jest dla mnie najważniejsze :) Jeżeli chcesz założyć bloga to zrób to, moze być o czym chcesz, ty decydujesz bo to jest twój blog :)
      Życzę powodzenia :)

      Delete
  20. Ja mam tyle nauki na studiach, ale oczywiście zamiast się ogarnąć i zacząć coś robić to leżę i oglądam "Pretty Litlle Liars"- i tak codziennie ;)

    ReplyDelete
  21. Oo, płaszcz też z działu męskiego Zary? wygląda czasowo!

    www.danielstaniszewski.com

    ReplyDelete
  22. Naprawdę świetny zestaw, a szalik pasuję tutaj idealnie! Odnośnie działu męskiego, to szczera prawda! Proste kroje, które ostatnimi czasy najbardziej mi się podobają, można w niektórych sklepach znaleźć tylko tam. Pozdrawiam. :) wwhatcanisayy.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Prosta droga do depresji

    ReplyDelete
  24. W DF mówiłaś o wszechstronnie wykształceni mają więcej do zaoferowania. Możesz to rozwinąć? + Co rozumiesz pod taką wszechstronnością?

    ReplyDelete
  25. Szalik idealny. Ja kiedyś uparcie poszukiwałam okularów słonecznych w dziale męskim. Zgadzam się, że jest tam jakoś spokojniej, panuje większy porządek i tłum jakiś mniejszy...
    W listopadzie nie miałam żadnej potrzeby integrować się z ludźmi, ale teraz może to się zmieni, w końcu zbliżają się święta i to mnie trzyma przy życiu :D

    ReplyDelete
  26. Świetny post- jak zawsze.
    cloudsareblack.com

    ReplyDelete
  27. Ile kosztował szalik? :)

    ReplyDelete
  28. Kurczę a wszędzie szukam takiego szaliczka... A tu na męskim..hmm nie pomyślałabym
    .dziekuję werka za podpowiedź ;)

    ReplyDelete
  29. świetnie wyglądasz jak zawsze zresztą :)

    ReplyDelete
  30. Kocham Twój styl pisania postów! Muszę przyznać, że odpowiada mi on w 100%, wiec wiedz, że masz już stałą czytelniczkę do końca istnienia bloga ;) Love U ;*

    ReplyDelete
  31. A czy torebkę można jeszcze znaleźć w tk maxie ?:) Dysponujesz może linkiem ?:)

    ReplyDelete
  32. ja chyba podobnie zacznę robić z Mad Menem.
    ps. Kocham Twoją prostotę! <3

    ReplyDelete
  33. Weronika trafiłaś w sedno z tym puszczaniem seriali jako tło 'do życia', a myślałam że tylko ja to robię! Może jednak nie jest to tak niepokojące jak myślałam, że jest, hahaha :)

    ReplyDelete
  34. jak to jest że dziewczyna kupuje w dziale męskim i jest ok a jak facet kupuje w dziale damskim to jest odrazu zle?..

    ReplyDelete
  35. czy te buty są wygodne ? :)

    ReplyDelete
  36. W jakich butach chodzisz w śnieżną pogodę? Polecasz jakieś na zimę? :)

    ReplyDelete
  37. czy te buty są wygodne?

    ReplyDelete
  38. to sa te buty http://www.zara.com/pl/pl/shoes---bags/trf/buty/botki-z-elastyczn%C4%85-wstawk%C4%85-c665019p2005306.html ?

    ReplyDelete
  39. Moje poszukiwania szalika idealnego właśnie się skończyły (dodam że po kilku dobrych miesiącach) ;)
    Jak zawsze wyglądasz cudnie!
    P.S. Czy z You Tube to już definitywny koniec?

    ReplyDelete
  40. Teraz już wiem co tak naprawdę dziewczyny/kobiety robią w dziale męskim :))) do tej pory myślałem ze poprostu szukają prezentów dla swoich drugich połówek :0 eh mało jeszcze wiem o świecie :D

    ReplyDelete
  41. Czy ten czarno biały sweter z hm, w którym masz zdjęcie na instagramie to obecna kolekcja??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, ja nawet widziałam go już na wyprzedaży za chyba 60 zł :)

      Delete
  42. tez lubię podkradac gadxety z męskich półek, moc inspiracji! :)

    ReplyDelete
  43. Cudny szalik! Myślę właśnie nad takim zakupem. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam, zapraszam,
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Ja tak robie z The Originals i kiedy jestes w stanie zacytowac zdania typu: Truth be told, I'm as evil as it gets albo To my city, my home again. May the blood never cease to flow to chyba nie jest do konca pozytywne ;D Bede musiala chyba zajzec podczas wyprzedazy po nowym roku na francuskie dzialy meskie a noz widelec cos dla siebie wypatrze jednak czuje lekki wewnetrzny opor kiedy bede chciala cos przymierzyc :D

    ReplyDelete
  45. Genialny ten szalik! <3 ja na działach męskich szukam zawsze swetrów :)

    ReplyDelete
  46. Stunning outfit - you always look so classy and put together. Love the red scarf too - it adds just the right amount of color.

    rae of love from berlin

    ReplyDelete
  47. Weronika czy do włosów używasz nadal tylko spray toni&guy?

    ReplyDelete
  48. You look amazing, gorgeous pictures!! :)

    www.eugenies.com

    ReplyDelete
  49. Wspaniała torba! Muszę w końcu iść do TkMaxxa, prezenty same się nie kupią :))

    ReplyDelete
  50. świetnie Ci w tym zestawie ;)

    poradnik modowy: http://youbeefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. wspaniałe zdjęcia, cudowny płaszcz!

    wspaniale:*
    pozdrawiam, Ola
    FASHIONDOLL.PL

    ReplyDelete
  52. Dasz link do Twojego tumblra?

    ReplyDelete
  53. i love your outfit, you have a wonderful style! can you tell me which progamm you use to edit your photos? :)
    katiy♥

    ReplyDelete
  54. Hahaha zgadzam się, kupowanie w dziale męskim to same plusy! :D Świetny szalik, ja kupiłam swój 'ideał' w Cubusie :)
    rosylette.blogspot.com ✿

    ReplyDelete
  55. Lubię połaczenie czerwonego z szarym, zawsze wyglada przyjemnie dla oka. Widzę, że kolor Twoich włosów zszedł już do brązu i przypomina naturalny odcień. Pozdrawiam z zaśnieżonego wschodu Polski :)

    ReplyDelete
  56. Tez często kupuje na dziale męskim! Mam kilka męskich bluz, swetrów no i oczywiście jakieś t-shirty w rozmiarach XXL których używam jako piżamę! ❤️
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  57. Ten szalik to idealny dodatek. Zdecydowanie przyjemniej jest robić zakupy na męskim dziale

    ReplyDelete
  58. Weroniko, jak fajnie, że teraz tak często piszesz ;) Strasznie lubię Twój blog za naturalność i świetny styl pisania ;)
    Przyjaciele- co za świetny sitcom! Od 5 sezonu zaczęłam oglądać na comedy central o 22 i to poprawia humor po całym dniu, jak jedzenie czekolady (tylko bez kalorii):) Płakałam ze śmiechu na jednym odcinku, kocham po prostu kocham ten serial :)
    A taki szalik mi się marzy, krata jest tym, co kocham najbardziej :)

    ReplyDelete
  59. Perfect outfit! And you are right, the men's section is sometimes better than woman's one :D

    ReplyDelete
  60. Weronika! Uwielbiam twój styl, a studniowka juz za miesiac, czy moglabys pokazać swoją sukienke? wiem ze chcialam zrobic specjalna sesje, ale naprawde potrzebuje inspiracji :)!

    ReplyDelete
  61. świetny ten szalik!
    haha też tak mam z takimi serialami, to bardzo fajny sposób na wyimaginowane towarzystwo bez zmuszania się do zapraszania kogoś xD
    http://petite-alexandrine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. Robię to samo;D!
    Ostatnio nawet myślałam, że wyrosłam już z SATC, ale...no cóż, właśnie leci jako podkład do Twojego wpisu:)

    ReplyDelete
  63. pytanie niezwiązane z postem, lubisz zespół The 1975? :)

    ReplyDelete
  64. So cute! Glad you're posting more, I love your blog! xx

    www.getup-goblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. Genialnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  66. Szary płaszcz <3 ślicznie w nim wyglądasz :)

    ReplyDelete
  67. poza tym w dziale męskim wszystko jest zdecydowanie cieplejsze i wygodniejsze, jakby producenci stwierdzili, że każda kobieta chce wyglądać szczupło w cienkiej kurtce itd. nic nie można dla siebie znaleźći trzeba marznąć :c

    ReplyDelete

If you can't see your comment or my answers click 'Load more' :) / Jeśli nie widzicie wszystkich komentarzy albo moich odpowiedzi, kliknijcie w 'Load more' :)