3/26/10

it's so hard to say goodbye


Today at 7 o'clock I said goodbye to my swedish friends, who came to Kraków for 4 days.I spent a lovely time with them, showing my city, going to cafes, shops, second-hands. God..I miss them so much ;( In the next post I'll show you some photos.
Dzisiaj pożegnałam szwedzkich znajomych, którzy spędzili 4 dni w Krakowie. Szczerze powiedziawszy przez ten czas zobaczyłam więcej mojego miasta, niż przez całe życie ;) W następnym poście pokażę wam więcej zdjęć.

wearing: second-hand blouse, second-hand cardigan, second-hand scarf, new yorker bag

63 comments:

  1. you look 20!
    I adore the blouse with that cardigan x
    Camilla

    intothefoldfashions.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ta torba jest boska.

    tak to jest, że pokazując swoje miasto komuś zwiedzamy je także i my. :)

    ReplyDelete
  3. Świetni wyglądasz i masz bardzo pozytywne buciki.:)

    http://megwearsviolet.blogspot.com/

    pozdrawiam
    meg

    ReplyDelete
  4. świetny look i w dodatku seconhandowy, super :)

    ReplyDelete
  5. wez ty nie strasz kobieto! boo juz myslalam ze zawieszasz dzialalnosc bloga na czas nieokreslony ugh!!!!!!! JU LUK GREJTTTTTT3

    ReplyDelete
  6. no naprawdę slicznie! U mnie też juz cieplutko, stylko sweterek ;)

    ReplyDelete
  7. też się przestraszyłam, że odchodzisz ;P świetny outfit, wylądował już w moim folderze "inspiracje" :) pozdrawiam, Ola

    ReplyDelete
  8. marzy mi się kardigan bądź marynarka w takim kolorze. :)

    ReplyDelete
  9. cudna stylizacja, torba - miodzio <3

    ReplyDelete
  10. Bardzo mi się podoba! Taka torba mi się marzy;)

    ReplyDelete
  11. wyglądasz prześwietnie! genialny kardigan, trudno uwierzyc, ze sh :)

    ReplyDelete
  12. świetnie wyglądasz, czekam na wiecej zdjec, jak ty w sh znajdujesz takie cudeńka ? :o

    ReplyDelete
  13. świetny zestaw ;DD i torbka z new yorker jest genialna

    ReplyDelete
  14. Bardzo fajnie wyglądasz ! :) Jedyne co mi nie przypadło do gusty to buty :(

    ReplyDelete
  15. Ja dzisiaj rano żegnałam francuzów :)

    ReplyDelete
  16. ja rok temu żegnałam Ukraińców :D
    Jak zobaczyłam tytuł to się przestraszyłam, ale na szczęście jest dobrze!
    bluza<3

    ReplyDelete
  17. Piękna torba.. lubię taki niewymuszony look ;)

    ReplyDelete
  18. Na prawdę świetny zestaw :). Uwielbiam tego typu połączenia (krótka sukienka + długi kardigan + czarne rajstopy :)).
    Ha, u mnie jest od dwóch dni tak ciepło, że niektórzy chodzą w samych t-shirtach :D

    ReplyDelete
  19. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  20. Nie wiedziałam, że w ogóle wchodzisz na mojego bloga no i dziękuje ;)

    ReplyDelete
  21. Torba i szalik super;) A buty kojarzą mi się trochę z kate moss.

    ReplyDelete
  22. podoba mi się ten zestaw z takimi butami, kompletny luz :)

    ReplyDelete
  23. wszystko jest świetne, ale te buty mnie nie przekonały ;)

    ReplyDelete
  24. super. chociaz buty O B L E S N E !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  25. efortlessly gorgeous outfit :D

    ReplyDelete
  26. kubek kawy powoli staje się nieodzownym dodatkiem;]

    ReplyDelete
  27. myslisz ze bedziesz fajniejsza z kubkiem kawy? zalosne...

    ReplyDelete
  28. a mi się podoba,a nawet bardzo :)

    ReplyDelete
  29. ile dałaś za torbę? jest świetna ! :) a co do kubka do kawy, na pewno nie będzie fajniejsza, bo już jest bardzo fajna ! ;d a kubek to kubek, w sumie co komu do tego, jak będzie chciała to strzeli sobie fotkę z wazonem i tyle

    ReplyDelete
  30. bardzo przyjemny outfit, fajne buty! :) masz na sobie same rajstopy, czy to legginsy?

    ReplyDelete
  31. widzę , że cały czas masz kontakt z obcym językiem :) W tym zestawie naprawdę wyglądasz uroczo!

    ReplyDelete
  32. wyglądasz świetnie, jak modelka ;)

    ReplyDelete
  33. super ale buty prze paskudne

    ReplyDelete
  34. jakiego różu używasz? niszczy cerę, jest bez niego szara?

    ReplyDelete
  35. Aaa ślicznie wyglądasz :D niecierpliwie czekam na więcej zdjęć ;]

    ReplyDelete
  36. mam 14 lat, więc moi rodzice mają coś do powiedzenia w sprawie mojego wyglądu- no i kazali ubrać te buty ;) ale żeby od razu tak je obrażać...'D

    co do kubka kawy- miałam go położyć na chodniku, żeby go wiatr zdmuchnął? poza tym-kupiłam kawę, bo nie miałam co innego kupić- nie lubię jej ;D

    torbę kupiłam za 109 zł.

    mam na sobie rajstopy

    nie mam szarej cery, różem Bourjois podkreślam moje kości policzkowe

    ReplyDelete
  37. Bardzo elegancko, na pewno 14-latka się tak nie ubiera, ale kogo to obchodzi ;P
    Tylko te buty jakieś dziwne,jednak stroju w ogóle nie 'psują'.

    ReplyDelete
  38. drogie komentatorki! to są buty do chodzenia, a nie do pozowania ; ona jest po prostu normalna, a nie pańciowata

    ReplyDelete
  39. mi tam właśnie te buty się podobają!
    poza tym muszę przyznać ze outfit Ci baardzo dobrze wyszedł :):*

    ReplyDelete
  40. zapraszamy na blog o szafiarkach zakatki-polskich-szaf.blogspot.com
    :>

    ReplyDelete
  41. No prosze, taka małolata a tak super wygląda :D
    Co do butów - nie przejmuj się komentarzami. Pokazujesz na blogu zdjęcia ciuchów, w których faktycznie chodzisz. Założe się, że połowa szafiareczek śmiga na codzień w bylejakich ścierach, ale przecież na swoim blogu mają taki świetny, dopracowany, modny styl. We łbach się poprzewracało. Pf

    ReplyDelete
  42. a skąd masz buty?
    szukam podobnych i nie mogę znaleźć:p

    ReplyDelete
  43. świetne! same SH...cudnie:)

    http://moonlight-nightmares.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Pacia: dziękuję bardzo ;):)
    Anonimowy 1:22 PM: buty są z Zebry

    ReplyDelete
  45. torba cudna, aż mi się jakoś cieplej zrobiło jak patrzę na ciebie jak biegasz w samym sweterku :)

    http://eliss-a.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Masz świetny styl. :) Jesteś bardzo podobna do Gali Gonzalez-www.am-lul.blogspot.com/

    Asia

    ReplyDelete
  47. Aaa i masz bossskie nogi . Można wiedziec ile masz wzrostu? Asia

    ReplyDelete
  48. ooo, bardzo dziękuję za takie porównanie ;):)
    mam 160 cm- malutko, wiem ;)

    ReplyDelete
  49. a szwedzkim znajomym się Kraków podobał?:)) świetnie wyglądasz, a każdy twój strój podoba mi się w całości, butki urocze są.
    MMMM

    ReplyDelete
  50. hahaha te twoje grube uda :) gdybyś miała takie uda jak ja to mogłabyś pomarudzić :D

    ReplyDelete
  51. Podoba mi się, ale coś tu nie pasuje, jest trochę nieproporcjonalnie. Torba chyba jest dla Ciebie za duża. A i bluzkę bym założyła nieco dłuższą, wyglądałabyś lepiej. Ale to tylko takie tam moje wymysły, bo ogólnie - robisz świetne wrażenie ;)
    Pozdr,
    V.

    ReplyDelete
  52. Kocham w tobie tą prostotę :)

    ReplyDelete
  53. I love your baggg!

    flashfashfash.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. te buty to jakaś porażka. o to chodzi w szafiarskich blogach, żeby pokazywać ładne i modne rzeczy, a nie takie tandetne i obskurne badziewie ;/ wydajesz mi się taka sztuczna na tym blogu. widziałam cię ostatnio na grodzkiej i miałaś na sobie jakąś szarą bluzę i t-shirt. jeżeli aż tak się starasz żeby być "fajna" na tym blogu, to następnym razem zmień buty ;//

    ReplyDelete
  55. Anonimowy 5:15 PM:
    te buty to jakaś porażka. -- jak dla kogo.
    o to chodzi w szafiarskich blogach, żeby pokazywać ładne i modne rzeczy, a nie takie tandetne i obskurne badziewie ;/----rozśmieszyłaś mnie tym ;) wskaż mi, gdzie jest napisane, że blogi szafiarskie muszą pokazywać rzeczy modne.
    wydajesz mi się taka sztuczna na tym blogu----przykro mi, jeśli Ci się taka wydaję
    widziałam cię ostatnio na grodzkiej i miałaś na sobie jakąś szarą bluzę i t-shirt. ---- co w tym złego?
    jeżeli aż tak się starasz żeby być "fajna" na tym blogu, to następnym razem zmień buty ;//-----nie staram się być "taaaaka fajna", jako mieszkanka Krakowa, chyba orientujesz się, że zdjęcia są zrobione przy Rynku- więc to nie jest strój, tak tylko do zdjęcia. I nie zamierzam zmieniać butów, tylko dlatego, że komuś się nie podobają ;)

    ReplyDelete
  56. ten set jest genialny! pierwszy raz weszłam na twój blog ale będę wchodzić częściej :)

    ReplyDelete
  57. wyglądasz swietnie! racja - nie zmieniaj butow,mi sie one akurat podobaja, nadaja takiego fajnego luzackiego charakteru . gora super polaczona, sweterek wymiata ;D ze tez tak fajnie potrafisz ubrac sie w sh ;)
    skad ten duzy pierscionek? moze h&m? ;)

    ReplyDelete
  58. Kro Cię czesze? Masz świetneeee włosy!! I w ogóle jesteś ładna :P Ja nigdy nie mogę znaleźć czegoś ciekawego w sh :(
    Karolina

    ReplyDelete
  59. Karolina: czeszę się sama. dziękuję ;*

    ReplyDelete
  60. Duże torby są fantatyczne! I lubię ten sweter :)

    ReplyDelete

If you can't see your comment or my answers click 'Load more' :) / Jeśli nie widzicie wszystkich komentarzy albo moich odpowiedzi, kliknijcie w 'Load more' :)