12/22/10

sparkling shoes



(wearing: thrifted blouse, thrifted jacket, bershka trousers, gifted DeeZee shoes)

Guys...Christmas' coming! I love the whole atomosphere-lights and songs.It really makes me want something red. And what is better that red shoes? I mean, I've never had such eye-catching ones and it was pretty funny to walk in those in school but you know-when it comes to fashion, there are no rules ;) I'm not wishing you Marry Christmas now, I'll do it in the next post with proper photos :D So stay tuned!

Święta już niedługo. Uwielbiam tę atmosferę, piosenki, kolorowe światła. To wszystko sprawia, że właśnie w tym czasie zawsze chcę założyć coś czerwonego. A co jest lepsze od czerwonych butów? W sumie nigdy nie miałam tak zwracających uwagę (butów) i było dość zabawnie nosić je w szkole, ale wiecie - w modzie nie ma reguł ;) Nie życzę Wam Wesołych Świąt, jeszcze nie teraz ;) W następnym poście z odpowiednimi zdjęciami ;)))

79 comments:

  1. fajnie, butki świetnie ożywiają stonowany zestaw

    ReplyDelete
  2. wow those definately catch attention... i love them and im so jealous cus i dont have a red shoe I keep telling myself to get some. the photos are so cute you look so chic

    XX
    Vi from Cali

    ReplyDelete
  3. Na drugim zdjęciu wyglądasz jakbyś miała uszy!:D

    ReplyDelete
  4. ja kiedyś miałam różowe buty, nawet podobne do tych ;) w szkole wypominają mi je do dziś, nie mogłam przejść przez korytarz niezauważona ;) świetny zestaw ;)

    ReplyDelete
  5. Ślicznie wyglądasz w czerwonym! Zazdroszczę, bo mi zupełnie nie pasuje. Ciekawa jestem takich "szkolnych rekacji", ale też czasem lubię szokować :) Miny ludzi są bezcenne.
    Pozdrawiam
    http://modowymaniak.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. tymi butami jestem powalona. są absolutnie genialne!!!

    ReplyDelete
  7. chcę te buty!Czekam na kolejny post

    ReplyDelete
  8. super jest przełamane czerwonym kolorem! :)

    ReplyDelete
  9. Buty? Zajebiste wręcz!

    ReplyDelete
  10. Haha świetne te buciory :D Mnie się marzą takie srebrne. Mysle, że cos zdziałam, bo zakupiłam brokat i klej :)

    ReplyDelete
  11. Perfect for Christmas. I agree fashion has no boundaries! x

    http://aglamorouswayofthinking.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Są fenomenalne! Bardziej świątecznych butów nie widziałam :)

    ReplyDelete
  13. Świetne te buty, fajny akcent w tej czarno-białej stylizacji;)

    ReplyDelete
  14. kojarzy mi się z rubinowymi pantofelkami z "Czarnoksiężnika z krainy Oz"
    :D

    ReplyDelete
  15. Te buty to coś niesamowitego <3

    ReplyDelete
  16. those shoes are adorable! i love red shoes, they are the perfect pop of color!

    thestyle-child.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Jesteś naprawdę odważna... oczywiście chodzi mi o buty. nie wiem czy ja osobiście bym sie odważyła. Wolę bezpieczne neutralne kolory. A dla ciebie wielkiee chapeau bas :) pozdrawiam.

    p.s. Skąd szminka i jaki to odcień ?

    ReplyDelete
  18. i love your shoes

    xx
    www.maddenim.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Myślałam o podobnych, tyle, że nie cekinowych tylko matowych, złowych. Blushing ambition ma złote z Etsy ;)
    Fajnie, że stonowałaś kolory, bo inaczej mogłoby być świątecznie jak upstrzona choinka ;)

    ReplyDelete
  20. a czemu taka nadęta poważna mina patrząca na wszystkich z wyższością i mówiąca jestem lepsza od was, gardzę wami
    trochę radości mniej pompatyczności, w tym wieku nie przystoi ci taka poza uwierz:)

    Marhabik

    ReplyDelete
  21. to legginsy czy spodnie?

    ReplyDelete
  22. you are so drop dead gorgeous!

    ReplyDelete
  23. niezłe buty, a jakbyś się czuła w tych butach ?
    http://img51.imageshack.us/img51/6391/img5833web.jpg

    ReplyDelete
  24. SUMMERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRDecember 22, 2010 at 11:07 PM

    A kiedy te buty były/będą w sprzedaży? :) Moja siostra takich potrzebuje :D.

    Wyglądasz na tych zdjęciach jak Polina z Tap Madl :P.

    ReplyDelete
  25. you're on the teen vogue website!
    http://www.teenvogue.com/style/trend/trendspotting/2010/12/fashion-click-trend-alpine-sweater#slide=4

    :)

    ReplyDelete
  26. I love your shoes and your red lipstick.I'm a follower

    ;)Filipa

    http://oblogdalipa.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Domowy luz i elegancja w szałowych butach. Jak Ty to wszystko pogodziłaś w jednym zestawie? Mistrz!:)

    ReplyDelete
  28. I love love love those shoes! Great choice in wearing black because I would want everyone to look at my shoes! Haha, love the shoes though, great for the holidays!

    http://kourtneymichaelson.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. love your shoes so much! super cool!!!

    ReplyDelete
  30. these are so pretty, totally perfect for christmas


    http://elenavasilieva.blogspot.com/
    x

    ReplyDelete
  31. I absolutely love those shoes <3
    xxx

    www.rubyccino.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. cudowne są te buty!
    oczywiście cała stylizacja (niby prosta) ale też zachwyca :)

    ReplyDelete
  33. ślicznie wyglądasz! jak będziesz miała chwilę to wejdź na www.3girlsinwarsaw.blogspot.com :*

    ReplyDelete
  34. O rany !
    Ten zestaw jest naprawdę fajny. A te buty- bajka !
    Pozazdrościć :)

    ReplyDelete
  35. do ciemnych włosów czerwona szminka jest idealna.. a do czerwonej szminki takie buty:)

    ReplyDelete
  36. Wow, those shoes are so cute!

    ♥: http://how-i-like.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. co dzisiaj robisz? pomagasz w domu przed świętami??
    na tych zdjęciach prostowałaś włosy??? :)

    ReplyDelete
  38. Jedyne co mi się nie podoba to Twoja mina na tych zdjęciach. :P
    Martyna.

    ReplyDelete
  39. Wow...świetnie wyglądasz :)
    Bardzo lubię te kolory.

    ReplyDelete
  40. Ale pięknie wyglądasz! :-)

    ReplyDelete
  41. mogłabyś powiedzieć w jaki sposób przymocowujesz zdjęcia do ściany? chodzi mi o to czym je przyklejasz/przypinasz itd.? nie mam juz miesjca na tablicy zeby przypinać zdjęcia a cała ściana czeka wolna:)

    PS Pięknie wyglądasz i bardzo pasuje Ci taki odcień szminki.

    ReplyDelete
  42. Hahaha :D
    Rozbawiły mnie te buty. Takie faajne i radosne są :)

    ReplyDelete
  43. OH MY GOD I NEED THOSE SHOES!!!!!!!!

    ReplyDelete
  44. świetne buty!

    http://carriesfashiondiary.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. the shoes are amazing! like a brogue version of dorothy's slippers :)

    ReplyDelete
  46. lovely outfit!!! i like!!!

    xxxxx

    http://anexceptiontomyrule.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. dlaczego masz taką minę?
    nie lepiej byłoby się uśmiechnąć?

    ReplyDelete
  48. Dzięki za komentarze! Fajnie, że podobają Wam się buty ;))
    Anonimowy 10:20: szminka z Sephory odcień R11
    Marhabik i Anonimowy 13:36: Rany boskie, już nie macie się do czego przyczepić, no ;p
    Anonimowy 10:41: to spodnie
    piotr. : totalnie siebie nie widzę w tych butach
    SUMMERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR : nie mam pojęcia, kiedy będą w sprzedaży ;)
    Anonymous 11:35: thanks for letting me know! <3
    Anonimowy 4:39: nie, nie prostowałam ;)
    Anonimowy 7:49: kupiłam w sklepie dla plastyków specjalną modelinę/plastelinę ;)

    ReplyDelete
  49. wowwww! i´m in love with those shoes!! they're great!!

    ReplyDelete
  50. czemu usunęłaś twittera?

    ReplyDelete
  51. kiedy w końcu ten post świąteczny?? zestaw juz widziałam na lb, aa tu dalej nic... ;/

    ReplyDelete
  52. Anonimowy 9:46: zmieniłam tylko nazwę
    Anonimowy 2:08: doda się o czwartej :D

    ReplyDelete
  53. your shoes are so amazing! I love your style and your hair!
    you are really really pretty!

    ReplyDelete
  54. super! :)
    aaa właśnie jak się ustawia to, żeby post się sam dodał?? :)

    ReplyDelete
  55. w edycji posta klikasz na: opcje posta. wyświetla ci się: Data i godzina posta. Masz 2 możliwości: Automatycznie lub Zaplanowano na. Klikasz na to drugie i ustawiasz dzień i godzinę ;)

    ReplyDelete
  56. super butki
    xxx

    http://rigidgoddess.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. Malujesz się? Bo twoja cera, oczzy, rzęsy..wszystko wygląda cudnie.

    ReplyDelete
  58. Przepiękne buciki! Świetnie wyglądają z taką prostą górą stroju :)

    ReplyDelete
  59. Dzięki ;) Uzywam korektora, różu i eyelinera. Czasem maluję usta szminką ;)

    ReplyDelete
  60. Ja mam stroje kąpielowe w takich kolorkach ;) na basenie świecę :P Mojego blasku nigdy za wiele hehe :P

    ReplyDelete

If you can't see your comment or my answers click 'Load more' :) / Jeśli nie widzicie wszystkich komentarzy albo moich odpowiedzi, kliknijcie w 'Load more' :)