12/14/12

RAR x Nokia x LeiVanKash


(my final moodboard for Nokia x LeiVanKash project #NokiaLVK / all pics taken by me)

The last three weeks I spent working on a project with Nokia and London-based jewellery designer Leila Kashanipour (LeiVanKash if you wish)(I checked out her bio - no, I didn't stalk her at all- she was in Central Saint Martins, hats off!). What was my task? After seeing a happy courier and receiving Nokia Lumia 900 (by the way Lumia transformed me into a "Twitter monster", you know, the most annoying creature that keeps on checking Twitter every single minute. Or second.) I had to pick one of Leila's jewellery collections  create a moodboard that would be based on it but still inspire a new collection. My choice was pretty simple since swords and skulls are just not my thing. When I saw the word "Flora' I just knew that would be my motive. So yeah, here we go.  Lots of gold, a lot of sparkling and a more "princessy" outlook on flowers :)

Ostatnie trzy tygodnie spędziłam, pracując (trudno w sumie nazwać "pracą" chodzenie i bawienie się aparatem) nad projektem dla Nokii i londyńskiej projektantki biżuterii Leili Kashanipour (czyli LeiVanKash)(sprawdziłam jej notkę biograficzną - nie, wcale nie zamieniłam się w małego "stalkera" - i okazało się, że L. skończyła Central Saint Martins, więc z mojej strony, czapka, a obecnie raczej opaska z głowy!). Cóż było moim skomplikowanym zadaniem? Po nadejściu radosnego kuriera i wręczeniu mi Nokii Lumii 900, musiałam wybrać jedną z kolekcji i zrobić "tablicę inspiracji". Kolekcja miała być inspiracją do stworzenia tablicy, a jednocześnie miała stać się inspiracją dla Leilii. Wybór był prosty, bo czaszki i miecze to raczej nie moja bajka. "Flora" natomiast zabrzmiała bardzo dobrze. Dużo tu złota, dużo świecenia, "księżniczkowatości", ale tak mnie opętał ten świąteczny nastrój, że nie mogłam się powstrzymać :)

1 comment:

  1. wow! that looks great! you have a nice job, being creative like that!

    ReplyDelete

If you can't see your comment or my answers click 'Load more' :) / Jeśli nie widzicie wszystkich komentarzy albo moich odpowiedzi, kliknijcie w 'Load more' :)