5/26/13

SYRUP AND HONEY

 
(ph. Basia Zielińska/ wearing second-hand dress, second-hand shorts, Zara trench coat, SIX jewelery, Clarks shoes)
 
The title has absolutely no connections with my personal preferences because I hate anything that's sticky and I hate the taste of honey. It's just the song that I've been loving lately and playing on constant repeat (give me a week and I won't be able to stand it), which is perfect for such gloomy, rainy days we've been recently having in Cracow. Gloomy days always bring out the worst of myself cause the very first moment it started raining, I opened my computer and went hunting for a tv show that would keep me distracted from studying and that would totally destroy my social life. And the thing is, I don't watch TV shows at all (apart from New Girl but this is way more than just a TV show). I'm not the type of person who would sit an wait for the next episode every week. But this gloomy weather made me become addicted to Hart of Dixie to such an extend that I honestly enjoy subplots about wild animals, forests and healing wounds. And I don't mind watching alligators on the road and social life full of drama in Alabama. * I do really enjoy it.The world has come to an end. So what about you, does rain evokes the very mental version of yourself? Have a lovely week!
 
 Od razu mówię, że tytuł nie ma żadnego powiązania z moimi żywieniowymi preferencjami, bo syropów nie lubię, a smaku miodu to nawet nie toleruję. To tylko tytuł piosenki, którą ostatnio odtwarzam bez żadnej przerwy (tydzień minie, a zapewne nie będę mogła jej znieść), a która idealnie pasuje do brzydkich, deszczowych dni, które zawitały do Krakowa. Brzydkie, deszczowe dni wyciągają ze mnie to, co najgorsze. W momencie, w którym na zewnątrz zrobiło się ciemnej, otworzyłam komputer i zaczęłam poszukiwania serialu, który z powodzeniem mógłby oderwać mnie od nauki i skończyć z moim, i tak nie jakimś bujnym, życiem towarzyskim. A najlepsze w tym wszystkich jest to, że ja seriali nie oglądam (z wyjątkiem New Girl, ale to coś zdecydowanie więcej niż tylko tasiemiec telewizyjny). Nie siedzę i nie czekam co tydzień na nowy odcinek czegokolwiek. Ta brzydka, deszczowa pogoda sprawiła jednak, że uznałam historię o młodej lekarce z Nowego Jorku, która przyjeżdża na południe USA, za najlepszy sposób na zmarnotrawienie mojego czasu. Nie wiem, co się ze mną dzieje, ale naprawdę podobają mi się nawet wątki o zwierzętach w lesie, opatrywaniu ran, nie przeszkadzają mi aligatory chodzące po drodze, a życie towarzyskie w Alabamie okazało się być dużo bardziej skomplikowane, niż myślałam na początku.* Tak, moje życie umysłowe dobiegło końca. Ciekawa jestem, jak jest z Wami - czy "brzydka, deszczowa pogoda" też wywołuje u Was irracjonalne zachowanie? Miłego tygodnia!
 
* Two words - Lemon's outfits / Serial nazywa się Hart of Dixie, a jeśli po moim opisie, jeszcze się do niego nie przekonaliście, proponuję zobaczyć charakteryzację  jednej bohaterki.
 

 

162 comments:

  1. Och, no nie! Moja sukienka marzeń, i Ty ją masz! Proszę, powiedz, gdzie ją kupiłaś, bo próbuję znaleźć podobną już chyba rok :)

    ReplyDelete
  2. Brzydka pogoda pozwala mi na nadrabianie zaległości w domu, czyli: wytarcie kurzy, odkurzanie i skończenie książki zaczętej (wstyd się przyznać) w zeszłym miesiącu.

    ReplyDelete
  3. Hart of Dixie jest niesamowicie wciągający! Uważaj, bo "przez niego" straciłam duuużo czasu w ubiegłą sesję zimową ;).
    Zoey, a raczej Rachel w serialu ubiera się niesamowicie stylowo. Jednak z upływem czasu w mojej głowie narodziło się pytanie: gdzie ona znalazła takie ciuchy w Bluebell? Czyżby ukryta reklama sklepów internetowych?

    Warszawa pozdrawia, u nas dzisiaj wyszło słońce po 2 dniach deszczowej pluchy.

    ReplyDelete
  4. Cudny płaszcz! Polecam serial "Różowe lata 70" jest genialny i zarazem mój moim ulubionym ;)

    ReplyDelete
  5. perfect dress i like it
    you look wonderful


    International BEAUTY Giveaway
    http://fashioneiric.blogspot.fr/2013/05/giveaway-inside-benefit-neutral-kit.html

    Coline ♡

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam Twojego BLOGA <33333

    ReplyDelete
  7. hart of dixie oglądam przede wszystkim dlatego, by zobaczyć, co tym razem włoży na siebie zoe hart :D

    ReplyDelete
  8. hejka :) wiem, że w tamtym roku byłaś w szkole językowej w Rzymie i mam pytania. Z jakiej firmy tam śmignęłaś, na ile i co robiłaś po lekcjach? Sama wybieram się do Londynu na miesiąc i nie wiem czego się spodziewać.
    XOXO

    ReplyDelete
    Replies
    1. z żadnej firmy :) wyjazd załatwiałam przez instytut włoskiego, do którego chodzę. Po lekcjach....zwiedzałam miasto :) Londyn super sprawa, zazdroszczę:)

      Delete
  9. Zazdroszczę takich perełek z sh, ja niestety w pobliżu nie mam żadnych :(, a gdy jestem w Warszawie to nigdy nie mam kiedy i jest ich tyle, że nie wiadomo, do którego wejść.
    U mnie z serialami jest tak, że przez jakiś czas potrafię oglądać je bez przerwy, a później przerywam, znowu do nich wracam i tak w kółko... Czytanie sprawia mi dużo większą przyjemność, szczególnie w taką pogodę, chociaż seriale bardzo lubię często ze względu na stylizacje postaci żeńskich :)
    Trzymaj się cieplutko! :)
    Wierna czytelniczka

    ReplyDelete
  10. może pogoda brzydka, ale zdjęcia bardzo ładne :) a New Girl jest właśnie dlatego takie fajne, że odcinki są stosunkowo krótkie. ogląda się szybko i przyjemnie czyli w sam raz na deszczowe popołudnie. i do tego, przynajmniej mi, bardzo poprawia humor

    ReplyDelete
  11. New Girl jest w porządku, ale znacznie więcej niż zwykłym tasiemncem telewizyjnym jest serial GIRLS. Jeżeli deszczowe dni utrzymają się, powinnaś zabrać się za jego oglądanie!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie słyszałam dużo dobrego o tym serialu, chyba się na niego wkrótce skuszę :):)

      Delete
  12. W taką pogodę nie mam ochoty na nic tylko siadam przed telewizorem i oglądam nawet filmy historyczne, których nie znoszę. Potrafię posprzątać dom ze dwa razy i nic mnie nie cieszy :) Zatem czekam kiedy zaświeci słońce bo chyba zwariuję, Świetny masz płaszczyk

    ReplyDelete
  13. hahaha.... też oglądam New girl a Hart of Dixie uwielbiam <3 ostatnio do mojej listy seriali doszedł Teen Wolf ale tylko ze względu na Dylana O'briena którego pokochałam po filmie The first time <3. ze szczerym sercem polecam film, najukochańszy na świecie ... serial również tym, którzy są fanami Pamiętników Wampirów lub nie.

    Sukieneczka oczywiście śliczna <3

    ReplyDelete
  14. this is such a cute look! i love this trench coat so much and great photos by the way!

    have a great day and week!

    http://herlifeinstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ten serial oglądam tylko ze względu na Lemon - jest świetną aktorką.
    Pozdrawiam
    Ania

    ReplyDelete
  16. płaszcz jest przepiękny <3

    ReplyDelete
  17. Piosenka Duffy, mam tendencję do włączania jej płyty przy gorszym nastroju. co wcale go chyba nie poprawia. tak, ta okropna pogoda sprawia, że człowiek zachowuje się całkowicie irracjonalnie. w ogóle nie mogę się odnaleźć, cały czas jestem niespokojna i już tylko odliczam dni do wakacji, kiedy będę mogła spać nie 12 godzin na dobę, a 20.

    ReplyDelete
  18. Śliczna sukienka:)
    Gratulacje z okazji przejścia dalej w konkursie:)
    Mam nadziej, że wygrasz i zrobisz świetny post z Harvard
    A co do studiowania za granicą to gdzieś czytałam, że we Francji się nie płaci za studia nawet obcokrajowy :);)

    ReplyDelete
  19. Czytam post - w tle leci Duffy - No smoke without fire, otwieram polecaną przez Ciebie piosenkę... a tam Duffy ciąg dalszy! ;)
    Mój nastrój też jest ogromnie zależny od pogody - jest słońce, chcę się nawet wcześniej wstać (a to już osiągnięcie, bo należę do ogromnych śpiochów) ;)Życzę nam samych słonecznych dni (co przy polskiej pogodzie graniczy z cudem - ale cuda czasem się zdarzają :P). No i oczywiście wyglądasz przepięknie - ale to już standard ;)
    Serdecznie pozdrawiam
    Julka

    ReplyDelete
  20. Cudowna jesteś! :>

    ReplyDelete
  21. Dziękuję Ci za to, że nie prowadzisz kolejnego, nudnego bloga o modzie! Bez wątpienia jesteś jedną z moich ulubionych blogerek (mam nadzieję, że nei obrazisz się za to określenie :D). Super, że dzielisz się w sumie osobistymi doświadczeniami i że pokazujesz, że każdy ma jakieś problemy, ale da się z nimi uporać :). Tak trzymaj!

    ReplyDelete
  22. Uwielbiam Hart of Dixie, po czesci przez lekka fabule a po czesci przez outfity Rachel Bilson :) a deszczowa pogoda wywoluje u mnie chec zaparzenia kubka goracej czekolady, wpakowania sie pod koc i spedzeniu tak calego dnia czytajac ulubiona ksiazke :)

    ReplyDelete
  23. Chyba troszkę za krótkie na sukienkę;-)
    ale jak zawsze wyglądasz olśniewająco ;-)

    ReplyDelete
  24. Jak zawsze piękna Weronika. <3 Daj znać koniecznie jak będzie w Wawie! :)

    ReplyDelete
  25. Slicznie wygladasz :)

    http://badzprozna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. wchodzę na Twojego bloga z nadzieją o nowym poście i proszę! poprawiłaś mi humor w ten ponury dzień. pozdrawiam, mimo wszystko, baaardzo gorąco!:)
    J.

    ReplyDelete
  27. Niestety u mnie też tak jest. Przez taką pogodę nic nie mogę robić praktycznie, najchętniej położyłabym się przed telewizorem i przeleżałabym oglądając wszystko co popadnie.
    Bardzo podoba mi się twoja sukienka, taka urocza ;)

    ReplyDelete
  28. I know how you feel with the weather and all.. i even dont want to get out of bed :/
    I really recommend the show "gilmore girls" its about a unique & strong mother daughter relationship and very very funny, you will love it and get addicted. you have to at least watch one episode :P
    http://www.youtube.com/watch?v=sKxU7K05t3U

    ReplyDelete
  29. Też oglądam Hart od Dixie, świetny serial żeby zrelaksować się i dać troszkę odpocząć naszemu umysłowi :)

    ReplyDelete
  30. U mnie podobna pogoda wywołuje przede wszystkim nostalgię za wakacjami, beztroską i upałem. Mam identyczny trencz :D Twój post nieco trąca smutkiem, kiedy wyjdzie słońce wszystko od razu stanie się lepsze!

    ReplyDelete
  31. Haha, też ogądam Hart of Dixie, więc jeśli z Tobą jest coś nie tak to ze mną również ;)

    ReplyDelete
  32. OMG you look so pretty and girlish! I love the dress, it's super adorable!
    have a nice day!
    xoxo

    http://www.sparklyfashion.com/

    ReplyDelete
  33. Ślicznie wyglądasz ;) Jak zwykle zresztą.
    Ja też oglądam Hart of Dixie i jestem całkowicie zakochana w tym serialu. Chociaż ja wolę styl Zoe. Muszę zapytać: wolisz Zeorge czy Zade? Ja kocham tę drugą parę ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. zaczynam drugi sezon i teraz mówię Zade :D George to taki trochę ciamajda życiowy ^^

      Delete
    2. Dokładnie! George mnie zaczął irytować ostro po jakimś czasie! ;) Lavon i Annabeth <3

      Delete
  34. Ta Lemon wygląda tak cudownie, że aż boję się, iż obejrzę jeden odcinek, żeby ją zobaczyć i sama wciągnę się w oglądanie tego serialu! :O Ty zaś wyglądasz jak zwykle prześlicznie. :)

    ReplyDelete
  35. Jak zwykle, śliczna, urocza, uśmiechnięta i pięknie ubrana :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  36. Weronika, widzę że lubimy podobne seriale, masz może jeszcze jakiś do polecenia? :) HoD oglądam, New Girl oglądam i szukam czegoś nowego. Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seks w wielkim mieście i Friends , ale to klasyki, a nie nowości :D

      Delete
  37. Oh God. Lemon's wardrobe is the best in there. Although she is quite hateful at times, her style is flawlessly 50s stepford wife. I love that show. But New Girl is better!

    xo Joana
    Grow In Fashion

    ReplyDelete
  38. Przybrałaś na buzi! :) Jak ładnie! :)

    ReplyDelete
  39. Weronika, czy masz telefonofobię? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. tzn? Nienawidzę rozmawiać przez telefon, a jak mam cos załatwić, to zbieram się kilka dni hahha

      Delete
  40. Pisałam już, że jesteś czarująca? Uwielbiam Cię!

    ReplyDelete
  41. Ależ uroczo wyglądasz! Pięknie :)
    Ten zestaw idealnie pasuje do Twojej urody.

    Pozdrawiam,
    http://truskawkowyjogurt.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. piękna! na mnie też ta pogoda ma paskudny wpływ

    ReplyDelete
  43. Szczerze podziwiam Twoją osobę i sposób w jaki prowadzisz tego bloga. Naprawdę świetnie!

    ReplyDelete
  44. Jak ładnie :))

    http://vintagelilabelle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Bardzo podoba mi się Twój styl. Jest taki dziewczęcy i delikatny. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  46. Awww you look so cute here! Your outfit is also lovely! :)

    http://fashionflirtblog.blogspot.de/

    ReplyDelete
  47. Ja bym proponowała obejżeć Pretty little liars, strasznie wciąga.
    A stylizacja bardzo fajna, jedynie buty tutaj jakoś mi nie pasują

    ReplyDelete
  48. Hart of dixie-jeden z lepszych seriali! Aktualnie czekam na kolejny a 3 już sezon :D

    ReplyDelete
  49. Brzydka pogoda sprawia, że staje się drażliwa. A z domu w ogóle bym nie wychodziła.

    ReplyDelete
  50. trochę mało zdjęć ;3
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Hart of Dixie jest cudownie zbilansowanym serialem, uwielbiam Rachel Bilson w każdym wydaniu (słabość po The OC), ale chyba największą niespodzianką jest kreacja Jaime King. Dotąd kojarzyłam ją z klipów Mansona,a tu jest po prostu fantastyczna :)

    Czuj się rozgrzeszona, deszczowa Krakowianko! :)

    ReplyDelete
  52. Jak zwykle ślicznie wyglądasz. W tej sukience naprawdę dziewczęco! :)

    ReplyDelete
  53. Tak deszczowe dni są straszne, ale u mnie spowodowały, że zajęłam się poukładaniem w szafie.: ) I tak samo jak ty, refleksje na temat brzydkich i deszczowych dni opisałam na moim blogu. :)

    ReplyDelete
  54. Ohh, nice look as always!

    http://fashionsailorblog.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  55. Hej, mam do Ciebie takie 4 pytanka :p
    1. Masz już jakieś plany na swoją osiemnastkę?
    2. W jakim kraju zamierzasz/ chciałabyś studiować?
    3. Mogłabyś podać jakieś namiary na kurs rynku, na który uczęszczasz?
    4. Mogłabyś podać jakieś mniej znane, inspirujące blogi szafiarskie odwiedzane przez Ciebie?

    Z góry dzięki za odpowiedzi :) i powodzenia w "Drodze na Harvard"!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. osiemnastkę spędzam u cioci w Paryzu, nie urządzam żadnej imprezy :)Marzą mi się aktualnie Włochy na studia. Nie mam kursu rysunku, chodzę na prywatne zajęcia, a blogów praktycznie nie odwiedzam, tylko te najpopularniejsze, które subskrybuję na bloglovinie :)

      Delete
  56. Weroniko, czekam na odpowiedź drogą mailową ;)

    ReplyDelete
  57. To i tak nie jest z Tobą źle! :D U mnie taka pogoda powoduje, iż staczam się na dno pesymizmu. I to dosłownie.
    Aż chyba z ciekawości zerknę na piosenkę. :)
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  58. Ślicznie i dziewczeco jestem zachwycona ;-)

    ReplyDelete
  59. hej, ale przecież dzisiaj w Krakowie mieliśmy prawdziwe "okno pogodowe" !! :) Gdyby nie o to, to też już powoli wariowałabym "dzięki" pogodzie..

    Poza tym dobrze, że nie mieliśmy takiej ulewy jak ostatnio w Warszawie, czy na przykład na co dzień w Singapurze ;)

    A u mnie dziś: czy to prawda, że na LOTNISKU MYJĄ CI BUTY?!

    ReplyDelete
  60. Płaszczyk jest śliczny <3

    Pozdrawiam,
    streetofjellies.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Wyglądasz jak zawsze ślicznie :) Ale wydaje mi się, że sukienka jest krótka ;)

    ReplyDelete
  62. Such a beautiful outfit!! I love that trench and the black sweater dress. Beautiful :) xo

    ReplyDelete
  63. nie słyszałam jeszcze tej piosenki. Zaraz sobie przesłucham :)
    bardzo ładnie wyglądasz ;*
    Swietny ten płaszczyk :D

    ReplyDelete
  64. skończyłam oglądać 2 sezon, a na każdy odcinek czekałam co tydzień z niecierpliwością ;) teraz muszę czekać aż do września/października ;c
    mam nadzieję, że serial wciągnie cię równie mocno jak mnie :)
    new girl też zresztą oglądam haha

    pzdr.
    P.

    ReplyDelete
  65. I always try to find a new TV show to distract me from work, too. I absolutely love your dress and your trench coat!

    Michelle
    www.michelleesque.com

    ReplyDelete
  66. Styl studentki z Harvardu! (bo ja wiem że tam pójdziesz!) <3

    ReplyDelete
  67. Jestes urocza ;) Świetny blog :))

    ReplyDelete
  68. This pendant is very well emphasizes the contrast in clothes =)

    ReplyDelete
  69. W całym tym blogerskim światku przyjemnośc odnajduję czytając Twojego bloga... Przesympatyczna z Ciebie osoba... Pozdrawiam z Warszawy. Aga.

    ReplyDelete
  70. I always enjoy your outfit posts and words that follow along :)
    thank you.

    x g.
    http://pearlveins.blogspot.com

    ReplyDelete
  71. Ta deszczowa pogoda w poprzednim tygodniu też zmusiła mnie do rozpoczęcia nowego serialu - i jak się okazało bardzo dobrze. Pamiętniki Carrie obejrzałam w tydzień i czekam teraz na 2 sezon. :)

    ReplyDelete
  72. Ever since I moved to England, I had to get used to rainy days! In Lithuania I would be occupied with outdoor activities, but in England I'm forced to choose other activities, such as watching tv shows or reading a book.:) Hart of Dixie, New Girl and Carrie Diaries are one of my favorites. Also Beauty and The Beast is a good one!

    Enjoy your rainy days,

    Sandra

    XOXO

    www.agirlinabigbubble.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  73. Jeżeli mogłabym zapytać, to gdzie uczęszczasz na dodatkowe lekcje angielskiego, bo szukam czegoś poleconego? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie chodzę już od dwóch lat na dodatkowy angielski :) Dawniej chodziłam do szkoły yes

      Delete
  74. Wyglądasz tak słodko, jak typowa Angielka idąca do szkoły! :D

    ReplyDelete
  75. Nie kuś, bo i ja zacznę oglądać a sesja się zbliża!

    ReplyDelete
  76. Ty to chyba lubisz zaczynać notki od tytułu piosenki, co? ;)

    ReplyDelete
  77. Haha (: I LOVE Hart of Dixie <3 And maybe it comfort you, but in my city the weather is very bad too.:D

    ReplyDelete
  78. Your hair is so pretty! I love your coat too, it's such a classic style :-) x

    http://totalmodisch.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  79. The rain makes me want to stay inside and be lazy. Rain just makes me want to be comfortable and warm, with a cup of tea on the side, of course.
    If you want a good TV show to watch, try Dexter or Breaking Bad! I loved those.

    M.

    ReplyDelete
  80. Śliczna stylizacja, dla mnie taka dziewczęca, piękne miasto Kraków...mmm... studenckie życie:) Pozdrawiam Cię ogromnie i na pewno będę tu zaglądać:)

    ReplyDelete
  81. Jeśli mogę pocieszyć to Varsovia też w strugach deszczu :(
    ale i deszcz kiedyś minie :)
    xoxo
    http://livingwithpepe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  82. Ale masz ładny płaszczyk. i bardzo ładny blog

    ReplyDelete
  83. Też kiedyś myślałam, że nie oglądam seriali :), aż do czasu Gossip Girl

    ReplyDelete
  84. ślicznie wyglądasz!:)
    Zapraszam do siebie

    ReplyDelete
  85. What a lovely outfit! Very soft. its been raining all day here in NY, and I'm putting off going outside as long as I can. Usually this means a combination of youtube, netflix, and New girl (love!) on hulu.

    quesskisspass.blogspot.com

    ReplyDelete
  86. jakim aparatem byly robione zdjecia we Wroclawiu? cudowny plaszcz!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niektóre Canonem d350, a niektóre Sony nex f3

      Delete
    2. a zdjęcia z Twych cudownych sesji zdjęciowych? Ola Pietrucha (?) Ci robiła te o których myślę. dziękuję za odpowiedz1 :)

      Delete
  87. fale na Twoich włosach są nautralne, czy coś robisz z włosami? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. naturalne :) zawsze wyglądają troszkę inaczej, wszystko zależy od tego, jak się przygniotą przez noc na poduszce :D

      Delete
  88. I can't believe that the dress is second-hand! It looks so incredibly stunning on you! What amazing shopping skills you have ! :)
    -P.
    Bowtie Diary

    ReplyDelete
  89. Karolina Korwin Mikke wspomniała o tobie w swojej ksiażce :) wiedziałaś?

    ReplyDelete
    Replies
    1. *Karolina Korwin-Piotrowska :)
      tutaj link: http://www.kimono.pl/Karolina-Korwin-Piotrowska-Blogi-zalaly-polski-internet-niczym-epidemia-swinskiej-grypy-a5321

      Mal

      PS Świetny blog, baardzo chętnie od około roku tu zaglądam, powodzenia!

      Delete
    2. tak, tak widziałam :):)!

      Delete
  90. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  91. super, uwielbiam właśnie takie Twoje zestawy :) a trencz jest wprost idealny na taką pogodę!

    ReplyDelete
  92. Jak zawsze ślicznie wyglądasz. Dlaczego chcesz studiowaćvza granicą?

    ReplyDelete
  93. Wybierasz się na openera?

    ReplyDelete
  94. I love your outfit and the photography is beautiful!

    Charlotte xx
    charolivia.blogspot.com

    ReplyDelete
  95. http://guideandgifted.tumblr.com/ taki w Twoim stylu :D

    ReplyDelete
  96. Weroniko, chciałabym w tym roku również pojechać na wakacje za granicę! Jestem zainteresowana ofertą 'last minute', albo raczej tych, gdzie rezerwuje się ok. miesiąc przed wycieczką,w każdym razie po okazyjnej cenie. Czy mogłabys mi polecic jakieś biuro, z którego usług ty bądź moze twoi znajomi korzystali? :) POzdrawiam
    Jakie kraje Ty odwiedzasz tych wakacji? :)

    ReplyDelete
  97. Hejj:) Czy nie chciałabyś zrobić posta o tym jak obrabiasz swoje zdjęcia? Naprawdę uważam, że są super!

    ReplyDelete
  98. Jak zawsze śliczna! Dawno kupowałaś płaszczyk? Bo poszukuję takiego od x czasu, ale nie wiem gdzie mogłabym go znaleźć :(

    ReplyDelete
  99. Calkowicie Cie rozumiem, ja ostatnio wzielam sie za ogladanie One Tree Hill (9 sezonów,masakra :O,ale jest świeeetny). Wszystkiemu winna jest ta pogoda. A co do New Girl to kompletnie nie moge sie do tego przekonac, ta dziewczyna mnie mega irytuje.
    Btw, wygladasz pięknie i gratuluje dostania sie do 30, bedziemy trzymac kciuki za Twoj wyjazd na Harvard <3

    ReplyDelete
  100. ciekawy dziewczęcy, miejski outfit ;)

    ReplyDelete
  101. You are beautiful and your blog is so good - I haven't got to a post and found that I'm bored, so I'm following you on BlogLovin'.

    I love your outfit - you are ever so ladylike!
    Flora

    www.twowithseven.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  102. Wera, stylizacja, jak zawsze, perfekcyjna, wyglądasz fantastycznie! Dzisiaj chcę Ci natomiast głównie podziękować za umilenie mi tych wolnych wieczorów nowym serialem. Ja w przeciwieństwie do Ciebie, jak przeczytałam w poście, jestem serialoholiczką. Oczywiście nie mam na myśli ,,Barw Szczęścia" czy innych takich :D Pisząc tutaj, robię właśnie małą przerwę między siódmym, a ósmym odcinkiem Hart of Dixie i coś czuję, że pierwszą serię skończę wcześniej niż myślałam :)

    ReplyDelete
  103. Gorąco polecam Ci Pretty Little Liars - naprawdę wciągający serial ;).
    Ubóstwiam Twój styl! Jestem miłośniczką spódniczek i sukienek dlatego z chęcią ukradłabym Ci garderobę.
    PS Niezmiernie cieszę się, że Paula przywróciła posty. Teraz tylko wyczekuję jej nowego posta. Czyżby to Twoja mała zasługa? :)

    ReplyDelete
  104. Hi Weronika, I am the same person who wants to be with you in Alaska, eat bananas and drink tap water (if you can still recall). How are you now? I am currently studying Japanese language, it's quite hard but it's okay. Thank you for inspiring me everyday. I am serious, I want to have a trip/adventure with you someday! :)

    ReplyDelete
  105. OMG!!! trzymam kciuki za drogę na harvard i jednocześnie zazdroszczę :>

    ReplyDelete
  106. Lovely outfit :)

    http://classycat.fanfusion.org/

    ReplyDelete
  107. Masz już jakieś konkretne plany co do Twoich sierpniowych wyjazdów? Udało Ci się już coś ogarnąć z tymi tanimi biletami lotniczymi? :)

    ReplyDelete
  108. Zdecydowanie, brzydka pogoda wywołuje u mnie negatywne emocje. Nie ma się ochoty wstawac z łóżka. Ostatnio miałam 3 dni wolnego i prawie w ogóle nie wychodziłam z pokoju, siedząc z książką w ręku pod kocem ; ))

    Podzielam więc emocje.
    Zapraszam do siebie : www.photography-and-fashion.blogspot.com/ ; ))

    ReplyDelete
  109. jesteś bardzo podobna do Lily Collins, jejku na prawdę *.* http://24.media.tumblr.com/02a270aefac08ed0a73712e5412811f0/tumblr_mnte714Ut01rie27io1_500.png patrz na to zdjęcie, jak siostry haha :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To samo chciałam właśnie napisać! Zawsze jak widzę na tumblrze zdjęcie lily collins, to myślę właśnie o tobie. haha Jeszcze jesteś trochę podobna do Allison z serialu Teen Wolf w sezonie 2 (ale już mniej niż do collins xD)

      Delete
  110. Hej, mogłabyś powiedzieć ile około wyniósł Cię wyjazd do Rzymu na te 3 tyg? Planowałam wyjazd przez Instytut w Warszawie ale jednak pani z recepcji nie potrafiła określić nawet w przybliżeniu jakiego rzędu to jest suma. Tak samo męczy mnie jeszcze, ile zapłaciłaś za wynajem tego pokoju podczas pobytu w Rzymie?
    Przepraszam za ciekawość, ale są to ważne dla mnie informacje. :)
    Karolina

    ReplyDelete
  111. uwielbiam Twojego bloga!!!!! piosenke teraz też :DDDD przez Ciebie :D takie wstawianie linków do piosenek to złoooo :D

    ReplyDelete
  112. New Girl - też bardzo lubię! Ale akurat ten serial chyba nie lasuje mi jakoś specjalnie mózgu :)

    ReplyDelete
  113. Płaszczyk jest bardzo ładny :)

    ReplyDelete
  114. Byłaś kiedyś w Rzeszowie? :)


    Rzeszowianka :P

    ReplyDelete
  115. Dodaje się jako twoja nowa stała czytelniczka. Bardzo podoba mi się twój blog i ta sukienka jest słodka :)

    ReplyDelete
  116. Dodaje się jako stała czytelniczka twojego bloga, bardzo mi się spodobał :) a sukienka moje marzenie jest cudna.

    ReplyDelete
  117. Podobają Ci się buty new balance? :)

    ReplyDelete
  118. Weroniko, czy podobała ci się powieść 'Anna Karenina'?

    ReplyDelete
  119. U mnie też brzydka pogoda nie jest mile widziana. Śliczna jesteś c:

    large-wonderland.blogspot.com

    ReplyDelete
  120. just discovered your blog today and i already love it ! so cute

    http://labellebohemienne.blogspot.ca

    ReplyDelete
  121. Weroniko, co sądzisz o bywaniu Twoich koleżanek po fachu w mediach? :)

    ReplyDelete
  122. Jakie masz sposoby na nauke? Bo chyba uczysz sie bardzo dobrze :)

    ReplyDelete
  123. Ilu miałaś chłopaków? I czy teraz mas moze :) ?
    Nie musisz odpowiadać jeżeli to zbyt osobiste pytanie :)

    ReplyDelete
  124. very cute look!! i really love coat.

    http://www.martasfashiondiary.com/

    ReplyDelete
  125. Ja mam tylko jedno pytanko: czy znasz jakiś salon kosmetyczny w Krakowie, który polecasz na regulacje brwi?

    ReplyDelete
  126. Salamat sa iyo para sa pagbibigay sa akin ng dahilan upang gumising tuwing umaga, na nagbibigay sa akin ng ngiti sa aking mga labi. At bago pagpunta sa pagtulog, ako ay nagdadasal na maging masaya ka at maging ligtas lagi sa kapahamakan. Milyong milya ang layo ko sayo pero para sa akin lagi kitang kasama dahil nandito ka palagi sa puso ko.

    ReplyDelete
  127. Lubisz "Sex and the city"?

    ReplyDelete
  128. Wchodzę na Twojego bloga już od dłuższego czasu i muszę przyznać, że masz cudowny styl. Chociaż mimo tego, że Twoje ubrania są śliczne, nadal nie jestem w stanie się przemóc do kupowania ciucholandach.
    Tak czy inaczej, życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga.
    Jeszcze nie raz tu wpadnę ;)
    http://nikomu-nie-mow.blogspot.com/

    ReplyDelete
  129. piękna taka egzotyczna uroda! bardzo dziewczęce stylizacje

    margarittasdiy.blogspot.com

    ReplyDelete

If you can't see your comment or my answers click 'Load more' :) / Jeśli nie widzicie wszystkich komentarzy albo moich odpowiedzi, kliknijcie w 'Load more' :)